קרי: "מוזר לשחק בשעה כ"כ מוקדמת", קר: "הוא פשוט להט"

המאמן הוא אבי ההצלחה. קר וקרי
המאמן הוא אבי ההצלחה. קר וקרי | צילום: AFP

גולדן סטייט יצאה מרוצה מניצחון החוץ העשירי ברציפות, שהגיע בשעה מוקדמת במיוחד - 12:30 בצהריים. המאמן החמיא לכוכב: "אולי ההפסקה עשתה לו טוב", וגם: מדוע סיים כספי עם המדד הנמוך בקבוצה?

(גודל טקסט)

גולדן סטייט השיגה הלילה (בין שבת לראשון) את ניצחונה העשירי ברציפות בחוץ עם 105:121 על לוס אנג'לס קליפרס בסטייפלס סנטר. האלופה, עדיין ללא קווין דוראנט, פתחה חזק, עמדה במחצית על יתרון תשע נקודות, וברבע השלישי התפוצצה עם 21:39 כשסטף קרי רושם שיא עונתי של 45 נקודות.

"רק רציתי לפתוח את המשחק בצורה טובה", סיכם קרי, "ידעתי כבר בפתיחה כשקיבלתי כמה קליעות פנויות שאני נכנס לקצב. פשוט המשכתי באותה דרך". מאמנו סטיב קר הוסיף: "הוא פשוט להט, אולי ההפסקה עשתה לו טוב. הוא היה מדהים".

נקודה שעלתה לכותרות סביב המשחק הייתה השעה המוקדמת בה נערך – 12:30 בצהריים, כשבשני הלילות שלפני כן שיחקו הווריירס נגד דאלאס ויוסטון. בקבוצה חששו מעייפות מצטברת, אך קרי ביטל זאת: "ברור שזה מוזר, אבל פשוט צריך למצוא את האנרגיה כדי לפתח מומנטום".

קרי ודורנאט
קרי ודוראנט. אחד חסר והשני מככב (AFP)

עומרי כספי חזר מפציעה היישר ל-16 דקות על הפרקט בהן קלע שמונה נקודות, קטף שלושה ריבאונדים בהגנה, מסר אסיסט ואיבד שלושה כדורים. כספי קיבל את רוב דקותיו ברבע הרביעי בו ניצלו הקליפרס את הגארבג' טיים כדי לצמצם, מה שגרם לכך שמדד הפלוס מינוס של הישראלי היה הנמוך בקבוצה – מינוס 13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי