קטטת ענק בין הקליפרס ליוסטון, סטיב קר החמיא ללברון

כריס פול
כריס פול | AFP

כריס פול ובלייק גריפין הציתו מהומה בסיום ניצחון החבורה מ-LA, שהסתיימה ב-"סגירת חשבון" בחדרי ההלבשה. כוכב קליבלנד על ההפסד לגולדן סטייט: "הטבעת הייתה נראית כאילו היא רק נהיית קטנה יותר ויותר"

(גודל טקסט)

בלאגן ב-NBA. יום מרטין לותר קינג הוא יום הנחשב בארצות הברית לחג הסובלנות, אך דווקא אחרי מחזור משחקי הכדורסל החגיגי נאלצו בליגה לעסוק בתקרית אלימה. בסיום המשחק בלוס אנג'לס בין יוסטון לקליפרס, בו ניצחה המארחת 113:102, נאלצו כוחות האבטחה לעצור קטטה באיזור חדרי ההלבשה.

הכל למעשה סבב סביב כריס פול, רכז הרוקטס, שחזר לסטייפלס סנטר והתקבל בתשואות מלוות בבוז מאוהדיו לשעבר. הגארד רשם משחק סולידי של 19 נקודות, וברבע הרביעי נקלע לעימות עם חברו לשעבר, בלייק גריפין, כשגם מאמנו מייק דאנטוני מעורב בתקרית. מעט מאוחר יותר הורחק גריפין על ידי השופט ביחד עם טרבור אריזה, ואז הגיעה התפנית שלקוחה מסרטי האקשן יותר מהספורט.

פול, אריזה, ג'יימס הארדן ועוד שחקנים התגנבו בסיום המשחק לחדר ההלבשה של הקבוצה המארחת, והתכוונו "לסגור חשבון" עם גריפין ועם אוסטין ריברס שהתגרה באריזה. העניינים החלו להתחמם והגיעו לטונים גבוהים מאוד, אך מהר מאוד הגיעו כוחות האבטחה למקום וזרקו את הטקסנים בחזרה לחדר ההלבשה שלהם. גריפין הגיב על התקרית: "היינו בחדר ההלבשה, היינו איפה שאנחנו אמורים להיות, צריך לשאול אותם מה קרה".

פול וגריפין בימיהם יחד בקליפרס
פול וגריפין בימיהם יחד בקליפרס. הכל נשכח (AFP)

ובחזרה לכדורסל, המשחק הגדול של הלילה הסתיים בניצחון שני העונה של גולדן סטייט על קליבלנד, כשהקאבס מציגים יכולת קליעה איומה ברבע הרביעי. התוצאה עוד עמדה על 91:93 לזכות הווריירס ברבע הרביעי, אך שחקני סגנית האלופה החטיאו 17 מ-19 הזריקות הראשונות שלהם ב-12 הדקות האחרונות, או כמו שלברון ג'יימס תיאר זאת: "הטבעת הייתה נראית כאילו היא רק נהיית קטנה יותר ויותר".

סטיב קר החמיא ללברון מנגד כשאמר: "הוא הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני כמה שנים וזה מטורף. שיחקנו טוב וניצחנו בצדק, אבל אנחנו חייבים להמשיך להשתפר כי ברור לעין שלברון עושה זאת על יום בעצמו. אם נגיע מולם לסדרה כמו בשנים האחרונות לא יהיה פשוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי