בארה"ב חוששים: מינוי בלאט יגרום לבעיות בהחתמת שחקנים בכירים

דייויד בלאט
דייויד בלאט | האתר הרשמי

הפרשנים בניו יורק טוענים: "בליגה זוכרים את יחסיו עם לברון, שלא רחש לו כבוד". המאמן ייפגש היום עם הג'נרל מנג'ר באירופה והכתבים המקומיים סוברים: "אם פרי ישתכנע שהם יכולים לעבוד ביחד ייתכן שבלאט ימונה"

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

דייויד בלאט צפוי להיפגש היום (רביעי) באירופה עם ראשי הניקס ויערוך ראיון בנוגע למשרת המאמן בעונה הבאה אצל הקבוצה מהתפוח הגדול. מי שהגיעו מטעם הניקס הם הג'נרל מנג'ר סקוט פרי והנשיא סטיב מילס, הנחשב לחברו הטוב של הישראלי מימיהם במכללת פרינסטון. "פרי יצטרך להשתכנע שהוא יכול לעבוד עם בלאט, אם זה יקרה ייתכן שהוא יהיה המאמן".

בינתיים, בארצות הברית מנתחים את המועמדות של בלאט לניקס ולא כל הפרשנים נשמעים נלהבים. "ההגעה של בלאט יכולה לגרום לבעיות בהחתמת שחקנים חופשיים בכירים כמו קמבה ווקר, קיירי אירווינג וקליי תומפסון. הם זוכרים את יחסיו עם לברון ג'יימס, שלא רחש לו כבוד, ולא יהיו בטוחים שהפעם התוצאה תהיה אחרת".

מצד שני, המאמן הישראלי גם מקבל מחמאות. "הוא יכול לשלוט בסגל של שחקנים צעירים יותר ממאמנים אחרים, הוא יודע לפתח שחקנים. הוא נחשב למוח כדורסל מבריק וההתקפה שלו מגוונת ומוצלחת. הוא גם יכול לעבוד בצורה טובה עם כל חלקי הארגון".

דייויד בלאט. יגרום לבעיות לניקס? (דרושפאקה, האתר הרשמי)
דייויד בלאט. יגרום לבעיות לניקס? (דרושפאקה, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי