"בראד סטיבנס המאמן הטוב בליגה, משפיע כמו פופוביץ'"

בראד סטיבנס
בראד סטיבנס | AFP

מאמן בוסטון זוכה למחמאות אחרי העלייה לגמר המזרח, בארקלי: "כשהמפקד לא נכנס לפאניקה, גם החיילים שלו מרגישים בטוחים". אמביד: "יכולנו להראות הרבה יותר, לא שיחקנו את הכי טוב שלנו"

(גודל טקסט)
עונה הרואית. רק ככה אפשר להגדיר את מה שעושים השנה בוסטון סלטיקס ובראד סטיבנס. למרות מכת הפציעות שניחתה עליה, הקבוצה ממסצ'וסטס העפילה הלילה (בין רביעי לחמישי) לגמר המזרח שם תפגוש עונה שנייה ברציפות את לברון ג'יימס וקליבלנד.


סטיבנס נשאל אחרי המשחק על כך שלא נבחר למאמן העונה, ואפילו לא קיבל קול אחד: "אתם מכירים אותי מספיק טוב כדי לדעת שהדברים האלה לא משנים לי. הרבה יותר חשוב לי כשאני מקבל הודעות או שומע משהו משחקן שלי לשעבר. החבר'ה האלה היו איתי בחדר ההלבשה והם יודעים כמה אני מעריך אותם. אז זה מה שמדבר אליי".


צ'ארלס בארקלי, שחקן העבר ופרשן TNT החמיא למאמן המוכשר: "חייבים לתת את כל הקרדיט לבראד. הוא נוסך ביטחון בשחקנים שלו בצורה מדהימה. כשהמפקד לא נכנס לפאניקה, גם החיילים שלו מרגישים בטוחים. ההתנהלות שלו מקרינה ווינריות על השחקנים, כמו גרג פופוביץ' בסן אנטוניו". אייזאה תומאס, ששיחק בשנים האחרונות בבוסטון, החמיא גם הוא: "הוא המאמן הכי טוב בליגה, בפער גדול".


מהעבר השני, ג'ואל אמביד היה מאוכזב מאוד. הסנטר, שמרבה להשתמש בטראש טוק, ברח לחדר ההלבשה מיד בשריקת הסיום ולא נשאר לברך את המנצחים, כמו יותר חבריו. "התהליך אף פעם לא מגיע לסיומו", אמר במסיבת העיתונאים. "יש לנו עתיד מזהיר, אנחנו נהיה בסדר, אבל בהחלט יכולנו להראות הרבה יותר. יש לנו הרבה כישרון, לא שיחקנו את הכי טוב שלנו".


Aunque no vista de corto, él es el verdadero artífice de una temporada para los anales. No importan las adversidades ni cuántos hombres haya perdido en el camino, ha logrado que sus soldados luchen cada día como si fuera el último. Más que un gestor y un entrenador. Brad Stevens pic.twitter.com/VAGl3vzeLh

— Manuel de la Torre (@manueltorresanz) 10 במאי 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי