ג'יימי באטלר חתם בפילדלפיה: "רוצה לזכות באליפות"

ג'יימי באטלר
ג'יימי באטלר | טוויטר

הכוכב עבר יחד עם ג'סטין פאטון ממינסוטה בתמורה לרוברט קובינגטון, דריו שאריץ' וג'רד ביילס והצהיר על מטרותיו: "מאמין שעם הסגל שיש פה נמצא דרך לעשות את זה". הסיקרס רוצים גם את כרמלו אנתוני

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

אחד הטריידים המעניינים העונה בליגת ה-NBA נחתם סופית כשג'יימר בטאלר, הסמול פורוורד של מינסוטה הצטרף לפילדלפיה כחלק מעסקה בה גם ג'סטין פאטון יגיע, בתמורה לרוברט קובינגטון, דריו שאריץ', ג'רד ביילס ובחירת סיבוב שני עתידית.

באטלר עצמו כבר נחת בפילדלפיה לקראת משחק הבכורה מול אורלנדו ביום רביעי. "אני מוכן להתחיל", אמר. "יש לנו עוד קצת לאן להשתפר, אבל בסך הכל אני מצפה לזה. האוהדים יכולים לצפות למישהו שישחק חזק, מישהו שרוצה לנצח. אנחנו רוצים לזכות פה באליפות. אני חושב שעם הסגל שיש פה, נמצא דרך לעשות את זה".

הג'נרל מנג'ר אלטון בראנד התמוגג מההחתמה: "יש לנו חלון אליפויות שסובב סביב ההתפתחות של הבסיס הצעיר שלנו והיכולת שלנו לצרף שחקני-על". ג'ואל אמביד ובן סימונס הם שחקני טופ 20 בליגה, ועכשיו צירפנו אחד נוסף, אחד השחקנים הטובים בליגה בשני צידי המגרש. זה מגדיל את הסיכוי שלנו לזכות באליפות ומעניק לנו קומבינציה טובה להתחרות מול הקבוצות הטובות בליגה. אני רוצה להודות לדריו, רוברט וג'רד על כל מה שעשו עבורנו, אנחנו נתגעגע אליהם".

בנוסף, פילדלפיה שוקלת לצרף עוד שם גדול. על פי דיווחים, כרמלו אנטוני שלא כל כך מוצא את מקומו ביוסטון. מלו, שהספיק לשחק רק עשרה משחקים במדי הרוקטס, לא הצטרף לשתי הנסיעות האחרונות של הקבוצה בשל טענת מחלה, שלפי גורמים הגיעה אך ורק כתירוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי