נקבעו החמישיות לאולסטאר: לברון, קרי והארדן במערב

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

נבחרו נציגי הקונפרנסים במשחק הראווה הגדול של ה-NBA, שייערך ב-17 בפברואר: סגל עמוס כוכבים למערב כולל שני שחקני גולדן סטייט, ה"גריק פריק" יחד עם לאונרד, אמביד ואירווינג במזרח. ווסטברוק ודונצ'יץ' בחוץ

(גודל טקסט)

האולסטאר יגיע בעוד שלושה שבועות, וב-NBA מתכוננים בכל הכוח. הלילה (בין חמישי לשישי) הוכרזו סוף סוף החמישיות הפותחות של כל אחד מהצדדים, לאחר הצבעה צמודה ומרתקת ושקלול של קולות האוהדים, התקשורת והשחקנים עצמם.

לחמישיית המזרח נבחרו יאניס אנטטוקומפו (מילווקי באקס), קוואי לאונרד (טורנטו ראפטורס), ג'ואל אמביד (פילדפיה 76'), קיירי אירווינג (בוסטון סלטיקס) וקמבה ווקר (שארלוט הורנטס). "הפריק היווני" יהיה הקפטן של הקבוצה עמוסת הכוכבים הזו, והוא יכול לבחור את שאר הסגל למשחק שייערך באולמה של שארלוט ב-17 בפברואר.

מול החמישייה הזאת תתייצב חמישיית המערב, שכוללת את לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס) כמובן, קווין דוראנט (גולדן סטייט ווריירס), סטף קרי (גולדן סטייט), ג'יימס הארדן (יוסטון רוקטס) ופול ג'ורג' (אוקלהומה סיטי ת'אנדר). האלופה היא היחידה ששני נציגים שלה יהיו על המגרש בשריקת הפתיחה. לברון הוא הקפטן של המערב, ויחד עם אנטטוקומפו יוכל לבחור את הסגל שלו בדראפט שישודר בשידור חי בעוד כשבוע. בניגוד לחמישיות הפותחות, הספסלים של שני הצדדים לא בהכרח יורכבו ממזרח נגד מערב וכל אחד מהקפטנים יוכל לבחור את המחליפים שהוא רוצה לקבוצה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי