רעידת אדמה ב-NBA: אנתוני דייויס ביקש טרייד מניו אורלינס

אנתוני דיוויס
אנתוני דיוויס | AFP

הכוכב הגדול של הפליקנס ואחד השחקנים הדומיננטיים בליגה הודיע דרך סוכנו כי אין לו כוונה להאריך חוזה בניו אורלינס וביקש להיות מועבר בטרייד. יעבור ללייקרס?

(גודל טקסט)
התקופה של אנתוני דיוויס בניו אורלינס עומדת להיגמר! הסנטר הדומיננטי של ניו אורלינס מסיים את חוזהו בעונה הבאה ולאחר 7 עונות בפליקנס, הודיע דרך סוכנו, ריץ' פול להנהלת הקבוצה כי אינו מתכוון להאריך חוזה בסיום העונה והוא מעוניין לעבור בטרייד לפני סוף המועד ב-7 לפברואר, ע"פ הדיווח של כתב הNBA הבכיר ביותר בארה"ב, אדריאן ווז'נאוסקי.


במידה ודיוויס יישאר בניו אורלינס, יהיה זכאי בקיץ הקרוב לחוזה סופר מקסימום, שיגרםו לו להשתכר 240$ מיליון ל-5 עונות, אם הפליקנס לא יעבירו אותו בטרייד, הוא יהיה שחקן חופשי בסיום עונת המשחקים הבאה.

הרחש סביב עזיבה אפשרית של דיוויס מסתובב בליגה כבר תקופה, במיוחד לאחר שחתם בקיץ אצל סוכנו, ריץ' פול, שהוא גם הסוכן וחברו הטוב ביותר של לברון ג'יימס, כוכב הלוס אנג'לס לייקרס. פול עצמו אמר היום – "אנתוני רוצה להיות חלק מקבוצה שתיתן לו צ'אנס להתחרות ולזכות באליפות"


Anthony Davis has requested a trade and told the Pelicans he has no intention of signing an extension if offered, per @wojespnpic.twitter.com/jyOyRD2B4n

— Bleacher Report (@BleacherReport) January 28, 2019

דיוויס, הידוע בכינויו 'UNIBROW' (חד גבה) רק בן 25, נבחר מספר 1 בדראפט 2012 על ידי ניו אורלינס ומאז הספיק להיבחר 5 פעמים לחמישיית האולסטאר, 3 פעמים לחמישיית העונה, פעם אחת לחמישיית ההגנה של העונה  ובחירה ל-MVP של משחק האולסטאר בשנת 2017, כשהוא גם מציב את שיא הנקודות למשחק האולסטאר עם 52 נקודות.


העונה אנתוני דיוויס רושם ממוצע של 29.3 נקודות, 13.3 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים ו2.6 חסימות למשחק, אך מפתיחת העונה נראה לא מרוצה בעיקר בעקבות עזיבת של דימארקוס קאזינס בקיץ לגולדן סטייט. 



Anthony Davis has requested a trade and has no intentions to signing an extension with Pelicans in the future. How about Lakers, AD? #LakeShow⁠ ⁠ pic.twitter.com/dY9Iht1Pde

— Rivendell Inonog (@RivendellInonog) January 28, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי