אלווין ג'נטרי: "אנתוני דייויס הבהיר שהוא רוצה לשחק"

אנתוני דיוויס
אנתוני דיוויס | Gettyimages

בצל השמועות, הביג מן של ניו אורלינס הבהיר למאמנו שהוא רוצה להמשיך לשחק למרות בקשת הטרייד שהכניסה את הNBA לסערה

(גודל טקסט)
למרות שכוכבה של ניו אורלינס, אנתוני דיוויס הודיע היום להנהלת הקבוצה כי לא יאריך את חוזהו ומבקש טרייד, מאמן הקבוצה אלווין ג'נטרי אמר הערב לכלי התקשורת שהוא מתכוון להמשיך לשחק עם הביג מן הדומיננטי כל עוד הוא בריא.


"הוא תחת חוזה. הוא מקצוען". אמר ג'נטרי "והוא הבהיר לי שהוא רוצה להמשיך לשחק כל עוד הוא כאן". ע"פ הדיווחים מכלי התקשורת בארה"ב, ניו אורלינס לא ממהרת להעביר את הכוכב בטרייד לפני הטרייד דד-ליין ב-7 לפברואר. לדיוויס נשאר עונה וחצי בחוזהו הנוכחי בניו אורלינס, והפליקנס יודעים שגם בקיץ הקרוב יהיה ביקוש רב לאחד השחקנים הטובים בעולם.


כידוע במידה ודיוויס לא יאריך את חוזהו בניו אורלינס, הוא יוותר על חוזה סופר-מקסימום שיגרום לו להשתכר 240 מיליון דולר ל-5 עונות. דיוויס אמר מוקדם יותר העונה ש"כסף לא ישפיע על ההחלטה שלו לגבי עתידו" ומאמנו הוסיף הבוקר "אנתוני רוצה לעבור לקבוצה שתיתן לו הזדמנות להתחרות על אליפות ולנצח באופן עקבי". 

The Lakers have been determined to acquire Anthony Davis in a trade, sources told @wojespn.

Could it happen? pic.twitter.com/gqq5RDv74Z

— ESPN (@espn) January 28, 2019
ג'רו הולידיי, הרכז המוכשר וחברו של דיוויס לקבוצה תקופה ארוכה, עשוי להיות השחקן הבא בניו אורלינס שיבקש טרייד. הולידיי סיפר בעבר שדיוויס הוא "90% מהסיבה" שהוא האריך את חוזהו בקיץ האחרון עם הקבוצה. הרכז חתם בקיץ האחרון על חוזה של 126$ מיליון דולר ל5 שנים, והוא רושם ממוצע של 21.2 נקודות 8.1 אסיסטים 4.9 ריבאונדים העונה, כולם שיאי קריירה אישיים שלו. 


למרות זאת, כשנשאל על סאגת-דיוויס, סיפר שהוא כלל לא מאוכזב מההחלטה של חברו לקבוצה. "אני מבין אותו. הוא כמו אח בשבילי", בצל השמועות והדיוחים, עשרת הימים הבאים הולכים להיות מעניינים מאוד בניו אורלינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי