בעקבות סאגת אנתוני דייויס: דל דמפס פוטר מניו אורלינס

דל דמפס
דל דמפס | Gettyimages

הבלאגן בניו אורלינס חוגג. בעקבות הירידה ביכולת של הפליקנס ושיחות הטרייד שהתפוצצו עם הלייקרס, הג'נרל מנג'ר דל דמפס פוטר בפגרת האולסטאר

(גודל טקסט)
הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, דל דמפס פוטר מהקבוצה הערב (שישי), ע"פ כתב ESPN, אדריאן ווז'נאוסקי. הפליקנס שוקלים למנות מחליף זמני עד לסיום העונה, כשהמועמדים העיקריים הם דיוויד בות' ודני פרי. בסיום העונה ינסו למנות מנג'ר אגרסיבי בעל מוניטין, שיבנה את הקבוצה מחדש ביום שאחרי אנתוני דייויס.


הפיטורים לא הפתיעו אף אחד ב'ביג איזי', בעיקר בעקבות אירועי השבוע שלפני סגירת מועד חלון הטריידים בNBA. לאחר בקשת הטרייד הפומבית של הביג מן, הלייקרס ניסו באופן אגרסיבי לבצע עסקה אך ירדו ממנה לקראת סגירת החלון בעקבות ה"דרישות המוגזמות" של המנג'ר המפוטר. ע"פ הדיווחים, ברגעי השיא, הלייקרס הציעו שישה שחקנים, מתוכם ארבעה שחקני חמישייה ושמונה בחירות דראפט.


דל דמפס סירב להצעות פעם אחר פעם, למרות שבקיץ הבא אנתוני דייויס יהפוך לשחקן חופשי וערך השוק שלו יורד מרגע לרגע. מאז הביג מן של ניו אורלינס הספיק לחזור למגרשים, אך נראה חסר חשק או רצון לשחק. נגד אורלנדו, הפליקנס נחלו הפסד משפיל בפער 30 נקודות ודייויס קלע 3 נקודות ב-24 דקות משחק, דבר שכנראה הכריע את עתידו של דמפס. 



The Pelicans have fired GM Dell Demps, per @wojespnpic.twitter.com/1zSSULb7Lr

— Bleacher Report (@BleacherReport) February 15, 2019


"אף אחד לא היה מעוניין לשחק" אמר דייויס לאחר ההפסד "הסרחנו את המגרש. זה הרגיש כאילו שיחקנו נגד קבוצה שמשחקת בשביל משהו. הם הגיעו מוכנים ולוחמניים. החמצנו הרבה זריקות קלות, דברים שאנחנו עושים בקלות לא הלכו לנו, הם הגיעו נואשים וניצחו בצדק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי