שבוע האולסטאר נפתח: נבחרת ארה"ב גברה על שאר העולם

קייל קוזמה
קייל קוזמה | AFP

החגיגה בשארלוט יצאה לדרכה עם המשחק בין שחקני השנה הראשונה לשנייה, קוזמה הוביל את חבריו ל-144:161 ולניצחון ראשון אחרי שני הפסדים רצופים. סימונס סיים עם 28 נקודות ושלל דאנקים מרהיבים שלא הספיקו

(גודל טקסט)

שבוע האולסטאר בשארלוט יצא לדרך רשמית הלילה (בין שישי לשבת), כשנערך האירוע הראשון שבו נפגשו על הפרקט נבחרות שאר העולם וארצות הברית, המורכבות משחקנים צעירים. אחרי שבשנה שעברה הנבחרת האמריקאית הובסה 155:124 ורשמה הפסד שני ברציפות, הפעם היה זה קייל קוזמה בן ה-23, מכוכבי לוס אנג'לס לייקרס שסחף אותה ל-144:161 וזכה בתואר ה-MVP.

קזומה קלע 35 נקודות במפגש שבו משתתפים שחקני השנה הראשונה והשנה השנייה הטובים ביותר ב-NBA, וכמעט לבדו ניצח את נבחרת שאר העולם שבמדיה כיכבו שני בן סימונס האוסטרלי ולוקה דונצ'יץ' הסלובני. סימונס, שגם ישחק בקבוצתו של לברון ג'יימס במשחק המרכזי של האולסטאר שייערך בלילה שבין ראשון לשני, צלף 28 נקודות והציג מגוון מרהיב של הטבעות לצד שישה אסיסטים, חמישה ריבאונדים ושלוש חטיפות. דונצ'יץ' דווקא היה במשחק שקט שבו קלע 13 בלבד לצד תשעה אסיסטים.

בלילה שבין שבת לראשון ייערכו התחרותיות המסורתיות של השלשות וההטבעות וכאמור המשחק המרכזי יפגיש בין ראשון לשני בין נבחרתו של לברון ג'יימס, שבחמישייה שלה ישחקו לצד ג'יימס גם קוואי לאונרד, קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן וקווין דוראנט, לבין נבחרתו של יאניס אנטטוקומפו שישתף פעולה עם סטף קרי, ג'ואל אמביד, פול ג'ורג' וקמבה ווקר.

סימונס מתעופף לעוד הטבעה מרהיבה (AFP)


קוזמה הוביל את קבוצתו לניצחון וקיבל את תואר המצטיין (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי