הלם בלוס אנג'לס לייקרס: מג'יק ג'ונסון התפטר מתפקידו כנשיא

מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון | AFP

במסיבת עיתונאים מאולתרת ומבלי שעדכן את בעלי המועדון קודם לכן, שחקן העבר שמכהן בתפקיד מזה כשנתיים הודיע על עזיבה מיידית: "אני לא נהנה, רוצה לחזור להיות מי שהייתי"

(גודל טקסט)

עיר המלאכים בהלם מוחלט: במסיבת עיתונאים מאולתרת, הודיע הלילה (בין שלישי רביעי) נשיא לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון על התפטרותו, אפילו מבלי ששוחח על כך קודם לכן עם בעלי המועדון ג'יני באס. הצהרתו נעשתה שעה קלה לפני המשחק נגד פורטלנד, ולפי שחקן העבר, שמשמש כנשיא הלייקרס מזה כשנתיים, הסיבה היא קושי רב ולחצים שהשפיעו על חייו כתוצאה מכישלון הקבוצה.

ביממה האחרונה דווח בארצות הברית על נתק בין ג'ונסון לבעלים באס, אולם ג'ונסון הכחיש שעזיבתו קשורה לכך והבהיר כי הוא פשוט לא נהנה כנשיא המועדון: "החל ממחר אוכל להשפיע לטובה. חשבתי על זה ואני לא מי שאני, פשוט לא נהנה ואני רוצה לחזור ליהנות ולהיות מי שאני. אני כמו ציפור חופשיה, קשה לי שקושרים את ידיי. רציתי לברך את דוויין ווייד על הפרישה ולא יכולתי, גם לא יכולתי לייעץ לסרינה וויליאמס שהתקשרה אליי. עם בן סימונס נהגתי כשורה וסימנו אותי כאיש הרע בסיפור".

כשנשאל ג'ונסון מדוע לא עדכן את באס, טען: "אני אוהב אותה כמו אחות ולא הייתי מסוגל לעדכן אותה בכך", אולם גם רמז בהקשר לדיווחים האחרונים על נתק, אם כי הכחיש שדיבר על הבעלים: "היו יותר מדי דקירות ודיבורים מאחורי הגב שלא אהבתי". 


ג'ונסון מפתיע את כתבי הקבוצה ומודיע על עזיבה מיידית (AFP)

כידוע, מאז מונה מג'יק ג'ונסון לתפקיד הנשיא בפברואר 2017, הלייקרס עדיין לא הצליחו לחזור למעמד הפלייאוף ממנו הם נעדרים משנת 2013, על אף שהעונה צורף לברון ג'יימס מסגנית האלופה קליבלנד קאבלירס. מאזן הקבוצה מאז מונה הוא 108:79 והכישלון המקצועי הוביל גם לביקורות קשות על תפקודו של הנשיא, שרגע לפני שנפרד הוסיף: "ל.א לייקרס רחוקה כוכב אחד מלהגיע לפלייאוף ולהתחרות על האליפות. אני בטוח שהיא במסלול הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי