הלייקרס הגיבו להתפטרות מג'יק. רונדו: "חשבתי שלברון פרש"

מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון | AFP

הנשיא של הלייקרס התפטר לאחר שנתיים בתפקיד והשאיר את לוס אנג'לס בהלם, הצוות מקצועי צפוי להתחלף. "אני ציפור חופשיה שאזקו אותה, רוצה לחזור להיות מי שהייתי לפני זה".

(גודל טקסט)
מג'יק ג'ונסון השאיר את הלוס אנג'לס לייקרס ואת קהילת ה-NBA כולה בהלם, כשהחליט להתפטר במסיבת עיתונאים פתאומית אחרי שנתיים בתפקידו כנשיא המועדון לענייני כדורסל.


מג'יק דמע בהודעה הדרמטית ואמר: "זאת החלטה קשה, בכיתי לפני שהגעתי לכאן ואני עמוד לבכות עכשיו. קשה לאהוב קבוצה כמו שאני אוהב את הלייקרס. קשה לעזוב אדם שאני אוהב כמו ג'יני באס (הבעלים). לא רציתי לאכזב אותה".


למרות זאת, ג'ונסון הבהיר שההחלטה היא למען טובתו האישית: "אני רוצה לחזור ליהנות. להיות האיש שהייתי לפני שלקחתי את התפקיד הזה. אני ציפור חופשייה שאזקו אותה".




Lakers Statement on Earvin "Magic" Johnson: https://t.co/lXqb2PS8yvpic.twitter.com/A2e5DFMELs

— Los Angeles Lakers (@Lakers) April 10, 2019


ג'ונסון עוזב את הלייקרס בסיום עונה שמוגדרת ככישלון. למרות החתמת לברון ג'יימס, ותהליך הצערת ובניית הקבוצה עליו עבד בתקופתו בעיר המלאכים, הלייקרס סיימו במאזן 37-45, ואיבדו את הסיכויים לפלייאוף חודש לסיום העונה הסדירה. 


ג'ונסון הבהיר שלהחלטה אין שום קשר לעתידו של לוק וולטון, מאמן הקבוצה. למרות זאת הודה שהוא ניסה להימנע מפיטורי המאמן ועימות עם הבעלים, הידועה כתומכת נלהבת שלו: "אני אוהב את לוק, כולנו אוהבים אותו. הייתי חייב לקבל החלטה קשה, אבל אני שמח שזאת ההחלטה שקיבלתי. אני רוצה לחזור לעשות את הדברים שעשיתי לפני כן, אז כשהסתכלתי על הדברים בכף המאזניים, הבנתי שזאת ההחלטה הטובה בשבילי".


ג'ונסון לא הודיע על ההחלטה לג'נרל מנג'ר רוב פלינקה או לבעלים לפני שהודיע אותה לכלי התקשורת. לאחר מכן הודה בפני רייצ'ל ניקולס מ-ESPN, שלא סיפר להם כי לא רצה שישכנעו אותו להישאר: "אני הולך להיות בסביבה מתי שהיא תצטרך אותי, תסמכו עליי. אני יודע שיהיה לה קשה מאוד לשמוע את זה כרגע, ולי היה קשה לקבל את ההחלטה הזאת. אבל היא תהיה בסדר, ואני אהיה בסדר" 






Spoke to Magic Johnson 1-on-1 after his shocking resignation and asked him if he owed it to Jeanie Buss to have called her personally to tell her he was leaving. We also talked about why he did it and how he feels now –
Will air on @SportsCenter tonight & then in full on #TheJumppic.twitter.com/ce0bXfhLQ4

— Rachel Nichols (@Rachel__Nichols) April 10, 2019


הלייקרס, שלא העפילו לפלייאוף מאז 2013, הוציאו הודעת הערכה למג'יק בסיום הערב הסוער:  "אין לייקר יותר גדול מאירווין ג'ונסון. הוא תמיד יהיה סמל של משפחת הלייקרס". ג'יני באס, הבעלים ובתו של דוקטור ג'רי באס המנוח צייצה: "אירווין, נהניתי לעבוד לצידך. לקחת אותנו לדרך ארוכה, אנחנו נמשיך את המסע מכאן. אנחנו אוהבים אותך" 


ע"פ הדיווחים בארה"ב, הקבוצה 'משותקת' בעקבות החדשות ותנסה להתאפס לפני הקיץ הסוער שעומד לפניה. המועמד מספר 1 לעזוב כרגע הוא מאמן הקבוצה, לוק וולטון, שמאמן את הקבוצה ב-3 העונות האחרונות ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. מג'יק תכנן לפטר את וולטון, אך החליט לעזוב לפני שקיבל את ההחלטה הזאת. 


לאחר ההפסד לפורטלנד, המאמן הספיק להגיב להחלטה: "גיליתי על זה בדיוק כמוכם. זה קרה 80 דקות לפני המשחק, לא היה לי זמן לחשוב על זה הרבה". 



"I walked in … and thought LeBron had retired or something." – Rajon Rondo https://t.co/xyZi6gYjxR

— Sean Highkin (@highkin) April 10, 2019




הרכז של הלייקרס, ראג'ון רונדו הגיב בתדהמה: "לאף אחד לא היה מושג. לא ידעתי אם זה נכון או לא, מה שמפתיע אותי באמת זה שאף אחד לא ידע. כולם בהלם. נכנסתי לחדר ההלבשה וכבר חשבתי שלברון פרש". 


העונה המאכזבת של הלייקרס הגיעה לסיומה אמש, ולברון ג'יימס, שהודה בקיץ כי מג'יק ג'ונסון הוא האיש ששכנע אותו להצטרף לפרוייקט, יצטרך לעשות חושבים רבים לקראת הקיץ הקרוב, בידיעה שיהיה לו קשה מאוד להתמודד במערב ללא כוכב נוסף לצידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי