לוק וולטון עזב את הלייקרס: "רוצה להודות על ההזדמנות"

לוק וולטון
לוק וולטון | AFP

המאמן שהדריך את הקבוצה מעיר הכוכבים בשלוש העונות האחרונות ולא הצליח להצעיד אותה לפלייאוף עם לברון ג'יימס הועזב "בהחלטה משותפת". פלינקה: "רוצים להודות על שירות מסור". המועמד להחליפו: טיירון לו

(גודל טקסט)

בתחילת העונה, היה נראה שלוס אנג'לס לייקרס חוזרים לימים היפים של העשור הקודם. לברון הודיע במפתיע שהוא עובר למדים הצהובים-סגולים, ויחד עם לונזו בול וג'וש הארט ניסו בעיר הכוכבים ליצור קבוצה שתרוץ לאליפות.

ואז הגיעו רצפי ההפסדים, תבוסות מביכות בבית לפילדלפיה ודנבר וגם לא מעט חוסר מזל, והלייקרס איבדו את הסיכוי לפלייאוף שבועות לפני סיום העונה הסדירה אותה סיימו לבסוף במקום העשירי. עדיין לא ברור מה יהיה עתידו של קינג ג'יימס, ואם ימשיך בקבוצה או בכלל, אבל אשם אחד כבר מצאו ב-LA: המאמן לוק וולטון סיים את דרכו בקבוצה ב"החלטה משותפת" שלו ושל המועדון.

כשחקן, וולטון היה חלק מהקבוצה הגדולה של פיל ג'קסון וזכה איתה בשתי אליפויות רצופות ב-2009 ו-2010 לצד קובי בראיינט ופאו גאסול. הוא מונה למאמן הקבוצה ב-2016, אבל לא הצליח להגיע איתה להישגים.

וולטון עם לברון ג'יימס. לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות (AFP)
וולטון עם לברון ג'יימס. לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות (AFP)

"אנחנו רוצים להודות ללוק על שירותו המסור בשלוש השנים האחרונות, אמר מנהל הקבוצה רוב פלינקה, "אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו הרבה בהצלחה בהמשך".

וולטון עצמו אמר: "אני רוצה להודות לג'ני באס ולמשפחת באס על שנתנו לי את ההזדמנות לאמן את הלייקרס. הקבוצה והעיר תמיד יהיו מיוחדים עבורי ועבור משפחתי".

על פי דיווחים בארה"ב, נראה שהמועמד המוביל להחליף את וולטון ולנסות להצליח ליותר בעונת 2019/20 הוא טיירון לו, שפוטר במהלך השנה מקליבלנד אליה הגיע אחרי פיטוריו של דייוויד בלאט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי