"זאיון נרגש מהאפשרות לשחק במדי ניו אורלינס פליקנס"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | AFP

למרות הספקולציות על חזרה אפשרית לדיוק, אביו החורג של וויליאמסון שידר עסקים כרגיל: "נלהבים מהרעיון להגיע לעיר ולא חושבים על אפשרות אחרת"

(גודל טקסט)
לאחר השמועות על כך שזאיון וויליאמסון לא רוצה לשחק בניו אורלינס, אביו החורג של הכוכב, לי אנדרסון כיבה את האש ואמר שכוכב מכללת דיוק "ישמח ללבוש את מדי הפליקנס"' אם ייבחר על ידה בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, כפי שצפוי לקרות. "אנו נרגשים מהאפשרות להגיע לניו אורלינס", אמר בראיון לתחנת רדיו בארה"ב.


למרות שוויליאמסון טרם חתם על חוזה עם סוכן או עם חברת הנעלה ועדיין אפשרי מבחינתו לחזור לעונה שנייה בדיוק, הוא לא הביע כוונה לוותר על הדראפט עד כה. הפורוורד אף אמר לאחרונה כי למרות אהבתו לדיוק, הוא מרגיש שעליו לעזוב ולהתקדם לשלב הבא. אנדרסון הוסיף: "דיברתם על חזרה לדיוק והיו המון ספקולציות, אבל זו לא אפשרות שאנחנו שוקלים כרגע".


השחקן ומשפחתו נמצאים בקשר עם הנהלת הפליקנס וכבר החלו לתכנן את עתידם המשותף: "דיברתי עם המאמן אלווין ג'נטרי ונפגשנו עם המנכ"ל דיוויד גריפין", המשיך אנדרסון, "הייתה לנו שיחה נהדרת ואנחנו נלהבים מהרעיון להגיע לעיר, לחפש מקום מגורים וכל הדברים הטובים הללו".


New on ESPN: Zion Williamson Scouting Video. 15+ minute breakdown of Zion's strengths, weaknesses, physical comparisons and long-term outlook. https://t.co/ZgJmvYWq8cpic.twitter.com/7EwUPBnCST

— Mike Schmitz (@Mike_Schmitz) May 15, 2019


כידוע, ניו יורק, אטלנטה וקליבלנד היו בעלות הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בבחירה מספר אחת, עם 14% הסתברות, אבל הפליקנס עם 6% בלבד זכו בפרס הגדול בסופו של דבר, לאכזבתם של רבים שראו את השידוך בין הפוטנציאל הכי גדול שנכנס לדראפט מאז לברון ג'יימס לניו יורק ניקס כהתאמה טבעית. אנדרסון התייחס לכך: "דבר אחד שתמיד לימדנו את זאיון הוא שאתה חייב לקבל את הדברים שאין לך שליטה עליהם. אתה יכול לשנות רק את הדברים שאתה שולט בהם, זהו מקרה שלא יכולנו לעשות שום דבר לגביו. זו השיטה ב-NBA".


בעיצומה של הסערה סביב אנתוני דיוויס, הפליקנס רשמו העונה מאזן 33-49 ופספסו את הפלייאוף לאחר שאשתקד סיימו במאזן 48-34 והגיעו עד חצי גמר המערב, מה שגרם לציפיות הגבוהות לרדת לטמיון. סאגת דיוויס עדיין לא הסתיימה, אך בניו אורלינס מקווים לפתות את הסופרסטאר שלהם עם ההצטרפות של וויליאמסון.


אנדרסון נשאל האם ההחלטה של בנו החורג לא למנות סוכן או לסגור חוזה עם חברת הנעלה, הייתה במטרה להשאיר את חלון החזרה לקולג' פתוח ועל כך השיב: "אנחנו פשוט מרגישים שזה משהו שאין צורך למהר איתו עכשיו. בחיים אתה לא מקבל לידיך את היתרון וההזדמנות לשלוט בנרטיב שלך בעצמך, כך שעכשיו שיש לנו את האפשרות, אנו רוצים לוודא שניקח את ההחלטה הנכונה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי