קר: "אין מילים, גרין פשוט החריב כל מה שעמד בדרכו"

דריימונד גרין
דריימונד גרין | AFP

ההצגה של כוכב גולדן סטייט, שסיים עם טריפל דאבל בדרך ל-0:3 על פורטלנד בסדרת גמר המערב, הסתיימה בשבחים מכל עבר. סטף קרי הוסיף: "יש לו שמונה עיניים על הכדור, הוא רואה הכל ויודע מה לעשות בכל רגע"

(גודל טקסט)
קווין דוראנט לא יהיה חלק מסגל גולדן סטייט גם במשחק הרביעי, שגם עשוי להיות אחרון בסדרת גמר המערב מול פורטלנד לאור הניצחון הלילה (בין שבת לראשון) והעלייה ל-0:3 חלק, אבל בפעם המי יודע כמה שוב ניתן היה לראות שכאשר KD לא על הפרקט, סטף קרי לוקח את האחריות. וזה בכלל, אבל בכלל לא דבר רע.


הווריורס כבר נקלעו לפיגור 18 נקודות, אבל הודות ליכולת נפלאה של קרי, שצלף 36 נקודות בסיוע של דריימונד גריין שרשם טריפל דאבל של 20 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, הפכו את התוצאה, כאמור עלו ל-0:3 וכל זאת ללא דוראנט שמסתבר כי ב-31 המשחקים בלעדיו, באלו שקרי כן שיחק, ניצחה קבוצתו ב-30. 


המאמן סטיב קר אישר שלא ברור מתי דוראנט ישוב וגם השחקן כמעט שלא השמיע קול מאז נפצע, אבל בינתיים הווריורס מסתדרים ובהחלט כבר פוזלים לעבר סדרת גמר המזרח, שם מילווקי ב-0:2 על טורונטו – גם אם לא מדברים על כך. קר התמקד במי שנמצא והחמיא בעיקר לגרין "אני לא יודע מה לומר על 'דריי'. הוא היה כמו כדור הריסה, פשוט החריב כל מה שבדרכו. זה היה נראה שהוא לא מתעייף לעולם, אחד המשחקים הכי טובים שלו שאני ראיתי".


גם קליי תומפסון הרעיף בשבחים על גרין: "המספרים שלו מהמשחק פשוט מגוחכים. ארבע חטיפות, בשני צדי המגרש, מדד 16+ וזה כלום…אני רואה אותו עושה את זה כבר שבע שנים. אני גאה בו מאוד והוא אפילו לא מרוצה מעצמו".



"כמו כדור הריסה". גרין מול סת' קרי (AFP)


ומה היה לגרין לומר? "אני חושב שהאנרגיה הזו עוזרת לחברים שלי", בהתייחס לכך שהוא מנסה כמה שפחות להתעמת עם השופטים, "אני עלול לפעמים לקבל טכנית, אבל זה מחושב יותר. לפעמים אני מבין שזה יכניס אותי לאנרגיות ומסתכן בקבלת טכנית. לפעמים אני גם מקבל טכנית בלי סיבה וזה פוגע בקבוצה ואני מבין שלא קל לצפות בזה ויודע שהשופטים הם בני אדם ולא מושלמים. אמא שלי וגם ארוסתי מאוד עוזרות לי בזה, אומרות לי להישאר מפוקס ומרוכז במשחק ואני גם לא רוצה שהילדים הקטנים שלי יראו אותי מתעסק בדברים כאלה".


גם מאיירס לאונרד, האיש הגדול של פורטלנד, החמיא לגרין: "לראות אותו משחק הגנה זה בלתי ייאמן. הוא קורא את המשחק, מתקשר, חוטף, חוסם. זה מרשים, כי הוא כמו פליימייקר גם בצד השני. הוא יודע איך לקחת את כדור ויודע איך לתת אותו. הוא ווינר".


אחרון חביב היה סטף קרי: "לדריימונד יש 8 עיניים על הכדור, הוא רואה הכל ויודע מה לעשות בכל רגע. יש לו אינטליגנציית משחק מאוד גבוהה, זה עניין של ניסיון, אבל גם שהוא כל כך ורסטילי ויכול לעשות כל כך הרבה דברים כדי לעזור לקבוצה לנצח".


"It's like he's got eight eyeballs. He sees everything."

Steph on Draymond after his performance in Game 3. #NBAPlayoffspic.twitter.com/lhUwGlMhsQ

— NBA TV (@NBATV) May 19, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי