דימרקוס קאזינס עשוי להתלבש למשחק הראשון בגמר ה-NBA

דמרכוס קאזינס
דמרכוס קאזינס | Gettyimages

הסנטר מוגדר בספק לפתיחת הסדרה נגד טורונטו, סטיב קר: "אם היינו בעונה הסדירה, הייתי נותן לו דקות". קווין דוראנט, שעדיין לא קיבל אישור לחזור לאימונים, יחמיץ את המפגש בוודאות אך המריא עם הקבוצה לקנדה

(גודל טקסט)

סנטר גולדן סטייט ווריורס דימרקוס קאזינס קרוב לחזור לפעילות יותר מאשר חברו לקבוצה קווין דוראנט, כך על פי מאמן הקבוצה סטיב קר. "בוגי" מוגדר כרגע בספק למשחק הראשון בסדרת הגמר נגד טורונטו, למרות שהתאמן עם הקבוצה ביום שני האחרון. הסנטר בן ה-28 לא שיחק מאז ה-15 באפריל, כאשר קרע את שריר הארבע ראשי בסיבוב הראשון של הפלייאוף. דוראנט מצדו עדיין בתהליך החלמה, אך יטוס עם הקבוצה לקנדה.

"דימרקוס מתקדם יפה נכון לעכשיו", אמר קר: "תזמון החזרה שלו קצת מתעתע כי הוא החמיץ חודש וחצי. לחבר'ה הגדולים תמיד לוקח יותר זמן לחזור לעניינים. אם היינו בעונה הסדירה זה היה קל יותר, פשוט הייתי מחזיר אותו לחמישייה, נותן לו דקות ומאפשר לו למצוא את הקצב שלו. אבל אנחנו לקראת המשחק הראשון בגמר ה-NBA".

מאמן האלופה ציין שקאזינס תרגל חמישה על חמישה פעמיים השבוע, אבל עדיין היה לו קשה לנוע מספיק מהר מסל לסל בשביל להחזיר אותו לפעילות. "חבל לי בשבילו, הוא הגיע לקבוצה הזו בשביל להיות בפלייאוף ולהגיע לגמר. והנה אנחנו כאן וזו סיטואציה לא פשוטה מבחינתו". קאזינס בעצמו אמר: "אני רק צריך להחזיר את הגוף שלי ואת שריר הארבע ראשי שלי לכושר משחק. זה היה שבוע קשה. קרעתי את עצמי בשביל להגיע לנקודה הזו, אבל אני בריא".

מחכה בקוצר רוח לחזור לפעילות. קווין דוראנט (AFP)
מחכה בקוצר רוח לחזור לפעילות. קווין דוראנט (AFP)


לגבי דוראנט, סטיב קר אמר
: "KD לא ישחק במשחק הראשון. נראה איך מתקדמים משם, עצם זה שיש פער של כמה ימים בין המשחקים בסדרה עוזר לנו". הפורוורד עדיין לא קיבל אישור להתאמן עם חבריו, אך עם זאת יטוס עם קבוצתו לטורונטו, מה שמשאיר את אפשרות חזרתו במשחק השני פתוחה. "המשימה שלי היא לנסות להתגבר על זה", אמר דוראנט, "זה חלק מהמסע שלנו כשחקני כדורסל. אבל אני שמח שאני מראה התקדמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי