קמבה ווקר: "שארלוט היא העדיפות הראשונה שלי, אין שאלה"

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Gettyimages

רכז הורנטס הביע את נאמנותו לקבוצה שבחרה בו בדראפט לקראת שוק השחקנים החופשיים בקיץ: "הבית שלי כאן, הארגון היה נהדר כלפיי. אלה היו שמונה השנים המדהימות בחיי"

(גודל טקסט)
כמעט כל קבוצה ב-NBA וכל אוהד שעוקב אחרי הליגה כוססים ציפורניים לקראת שוק השחקנים החופשיים שייפתח בסוף החודש (30.6). התנועות שיעשו – או לא יעשו – כוכבים גדולים כמו קווין דוראנט, קוואי לאונרד, קיירי אירווינג ואחרים, צפויות להשפיע בצורה דרסטית על מאזן הכוחות בליגה הטובה בעולם לקראת העונה הבאה.


סופרסטאר נוסף שיצטרך להחליט על עתידו הוא קמבה ווקר, רכז שארלוט הורנטס שבראיון ל-The Athletic הצהיר כי העדיפות שלו היא להישאר בקבוצתו הנוכחית, זו שבחרה אותו בדראפט.


"אין שאלה בכלל, שארלוט היא העדיפות הראשונה שלי", אמר הפוינט גארד, "שם אני משחק כבר שמונה שנים וזה כל מה שאני מכיר. אין הרבה אנשים שזוכים לאפשרות להעביר את כל הקריירה באותה קבוצה. שארלוט היא הבית שלי, אלה היו שמונה השנים המדהימות בחיי. המשפחה שלי אוהבת את העיר, האוהדים אוהבים אותי, הארגון היה נהדר כלפיי ונתן לי הזדמנות".


קמבה ווקר נחשב למניה חמה בשוק השחקנים החופשיים (AFP)
קמבה ווקר נחשב למניה חמה בשוק השחקנים החופשיים (AF


למרות האהבה ההדדית, "קרדיאק קמבה" לא חווה יותר מדי הצלחות מקצועיות במדי הצרעות. בשלוש השנים האחרונות הקבוצה כלל לא הגיעה לפלייאוף והפעם האחרונה שבה היא עברה את הסיבוב הראשון הייתה ב-2002, הרבה לפני שווקר נבחר. בהיעדר עזרה מספקת מסביבו, השערות רבות נשמעו על כך שהוא היה רוצה לעזוב לקבוצה מצליחה יותר או לפחות לשוק גדול יותר.


הביקוש לרכז עם איכויות כמו של ווקר צפוי להיות גבוה, בייחוד אחרי השנה החולפת, בה נבחר לחמישייה השלישית של העונה לאחר שהציג את יכולתו הגבוהה ביותר בקריירה. מועדונים גדולים כמו ניו יורק ניקס, לוס אנג'לס לייקרס של לברון שלהוט ליצור סופר-טים שתתחרה על אליפות וגם בוסטון סלטיקס (לאור העזיבה הצפויה של קיירי) ישמחו לזכות בשירותיו.


אך יחד עם זאת, עקב בחירתו לחמישיות העונה ווקר זכאי להארכת חוזה בתנאי 'שחקן ותיק ראוי', לאור עמידתו בשני תנאים: הוא בעל ותק של שבע עונות לפחות והוא נבחר על ידי קבוצתו הנוכחית בדראפט. המשמעות היא שהוא יוכל לחתום על הסכם 'סופר-מקס' חדש בשווי 221 מיליון דולר לחמש שנים, בעוד כל קבוצה אחרת תוכל להציע "רק" 140.5 מיליון לארבע עונות.




"אני חושב שבסיטואציה כמו שלי ובגילי (28), שנה חמישית בחוזה הייתה חשובה לכל אחד. אפילו לא הייתה לי הזדמנות לשבת ולחשוב לאן אני רוצה ללכת. אבל זה מתקרב, כך שאצטרך להחליט בקרוב. בכל מקרה מה שיקבע זה לא הכסף, אני פשוט אוהב לשחק כדורסל", הוסיף הרכז. למרות שעדיין אין שום ודאות לגבי עתידו, אוהדי ההורנטס יכולים לנשום לרווחה אחרי הצהרת הנאמנות של קמבה ווקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי