דריימונד גרין: "כולם רוצים לראות אותנו מפסידים"

דריימונד גרין במסיבת עיתונאים
דריימונד גרין במסיבת עיתונאים | Rey Josue II/Getty Images

פורוורד גולדן סטייט לא מצפה לחסד בגלל הפציעות: "אף אחד לא ירחם עלינו, צריכים להמשיך להילחם". סטף קרי שמר על קור רוח: "הסדרה עוד ארוכה, יהיה כיף". בצד של טורונטו, דני גרין חשף כיצד חזר לכושר קליעה טוב

(גודל טקסט)

זו קרוב לוודאי סדרת הגמר התובענית ביותר שגולדן סטייט התמודדה עמה, להוציא אולי את זו של 2016. הווריירס חזרו לפנות בוקר (חמישי) לאולמם הביתי, אך בנוסף להיעדרות של קווין דוראנט שלא משחק כבר קרוב לחודש, הם גם עלו ללא קליי תומפסון שנפצע במשחק הקודם ונאלץ להחמיץ את המפגש השלישי בסדרה. התוצאה: הפסד 123:109, הראשון בבית מאז אותה סדרה שבה הפסידו בפעם האחרונה את האליפות ואיבוד יתרון הביתיות מחדש לטורונטו ראפטורס. אך אם יש קבוצה עם מספיק כלים וניסיון על מנת להתמודד עם הסיטואציה ולהתאושש ממנה, זו האלופה המכהנת. לכן, שחקניה המרכזיים שמרו על קור רוח לאחר ההפסד.

סטף קרי, שסחב את קבוצתו על הגב עם שיא קריירה בפלייאוף של 47 נקודות, התייחס להיעדרות של חברו לצמד "ספלאש": "כל פציעה בפלייאוף היא בעיה, במיוחד כשמדובר בבחור כמו קליי שהיה כל כך עמיד בפלייאוף לאורך הקריירה ובגלל היכולת שהוא הפגין לאחרונה. זה לא סוד שאנחנו בבעיית פציעות וכמה חבר'ה שלנו מנסים לחזור לפרקט אבל אנחנו מנסים לשמור על מנטליות חזקה ולהמשיך להילחם. יכולנו לשחק טוב יותר הלילה, במיוחד בהגנה אבל אהבתי את הגישה התחרותית שהפגנו כשאנחנו חסרים משהו כמו 50 נקודות עם ההיעדרות של קליי ו-KD. נעשה את ההתאמות, הסדרה עוד ארוכה. יהיה כיף".

דריימונד גרין התייחס גם הוא למכת הפציעות וחשף את התכניות של הווריירס להמשך הסדרה: "כמובן שקוון לוני היה מעולה עבורינו לאורך השנה, אבל כל היעדרות משפיעה כי כל אחד מביא משהו אחר. אף אחד לא ירחם עלינו בגלל זה, כולם רוצים לראות אותנו מפסידים, כך שאנחנו רק צריכים להמשיך להילחם, לנצח את המשחק הבא, לחזור לטורונטו, לנצח את המשחק החמישי, לחזור הביתה, לנצח את המשחק השישי ואז לחגוג. המון כיף בדרך".

שיא קריירה של סטף קרי לא הספיק לניצחון (Ezra Shaw/Getty Images)
שיא קריירה של סטף קרי לא הספיק לניצחון (Ezra Shaw/Getty Images)

בצד המנצח, דני גרין שהיה נהדר והתאושש מכושר הקליעה הרעוע שממנו סבל לאחרונה עם שש שלשות, נשאל על העצה שקיבל משאקיל אוניל בנושא: "שאקיל הוא קלעי טהור", התבדח הצלף, "דיברתי איתו לפני המשחק בקצרה. הוא ייעץ לי לזרוק בביטחון ולהשאיר את היד אחרי הזריקה. כמובן שקל להגיד שהעצה עבדה ערב קליעה טוב".

פסקל סיאקם היה השחקן הטוב על המגרש במשחק הראשון בסדרה, אך ירד ביכולתו במשחק השני. הלילה הוא חזר לעצמו והסביר כיצד העזרה מחבריו עזרה לו לעשות זאת: "זה לא פשוט. טוב שיש מנהיגים ותיקים כמו קוואי, מארק וקייל שתמיד מדברים איתי כשאני קשה מדי עם עצמי. הם מרגיעים אותי ואומרים לי שזה קורה וצריך להתקדם, אז זו הגישה שאני מנסה לשמור עליה".

חזר לכושר הקליעה האופייני לו. דני גרין (Steve Russell/Getty Images)
חזר לכושר הקליעה האופייני לו. דני גרין (Steve Russell/Getty Images)

עוד שחקן שסיפק תרומה נהדרת וקריטית עבור הראפטורס הוא קייל לאורי. הרכז התייחס לתקרית שבה אוהד דחף אותו לאחר שצלל לתוך היציע במטרה להציל כדור: "הוא פשוט שם את הידיים שלו עליי, אמר כמה מילים גסות ללא כל סיבה וחזר עליהן כמה פעמים. לדעתי אין מקום לזה. אני מקווה שירחיקו אותו ממשחקי NBA לצמיתות כי אוהדים כאלה לא צריכים להיות ביציעים".

משחק מספר 4 יתקיים בלילה שבין שישי לשבת (4:00). טורונטו נושמת לרווחה לאחר שהחזירה לעצמה את הביתיות וכשהיא יודעת שניצחון במשחק הבא עשוי לגמור את הסדרה. גולדן סטייט מצדה תרצה לשמור על הגישה שהפגינו גרין וקרי, להמתין לחזרתם של תומפסון ודוראנט ולחזור "לעשות כיף". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי