תומפסון יהיה כשיר למשחק הרביעי, דוראנט ימשיך להיעדר

קליי תומפסון
קליי תומפסון | Noah Graham/NBAE via Getty Images

אחרי שגם שיא קריירה בנקודות של סטף קרי לא הספיק לווריירס, שותפו לקו האחורי צפוי לחזור למשחק הקרוב. האלופה תיאלץ להתמודד משחק נוסף ללא הפוורורד, אך קיבלה גם חדשות טובות

(גודל טקסט)
סטף קרי קלע 47 נקודות בהפסד של גולדן סטייט לטורונטו הבוקר (חמישי), שיא הקריירה של הגארד במשחק פלייאוף. ולמרות התצוגה המבריקה שלו, לווריירס לא היה מספיק כוח אש בשביל להתגבר על ההיעדרות של קליי תומפסון, קווין דוראנט וקוון לוני, לכן הם ירדו לפיגור 1:2 בסדרה.


החדשות הטובות סטיב קר אישר היום שקליי תומפסון יחזור למשחק הרביעי, כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית. בדיוק זו הייתה הכוונה של מקבלי ההחלטות בווריירס כשבחרו לוותר על תומפסון במשחק האחרון: "המטרה הייתה לא להעמיד את קליי בסכנה של פציעה משמעותית יותר שהייתה משביתה אותו להמשך הסדרה", אמר המאמן סטיב קר, "לכן החלטנו להושיב אותו ואני מרגיש מאוד בנוח עם זה. לעולם לא הייתי סולח לעצמי אם הוא היה משחק ומגדיל את הנזק. הדבר החיובי הוא שקליי היה בסדר ביומיים האחרונים, יש לו עכשיו יומיים נוספים להחלים ואנחנו בתקווה שהוא יעלה לשחק ביום שישי".


לגבי דוראנט, קר ציין שהוא מתקדם בחזרה לאימונים ועשוי להשתתף היום בתרגולי שלושה על שלושה, אך ככל הנראה ייעדר גם המשחק הבא: "סביר להניח שלא נעשה אימון קבוצתי בחמישי, אלא תדרוך וידאו ושחרור. כך שאם זה יתאפשר, נריץ אותו עם החבר'ה הצעירים שלנו ומספר נציגים מצוות האימון – זה אמור להיות הצעד הבא".




היעדרותם של שני הכוכבים הייתה יותר מדי עבור גולדן סטייט, שקלעה לא מעט זריקות גדולות שהצליחו לדכא את הריצות של טורונטו, אך לא עמדו ברשותה מספיק כלים התקפיים על מנת להשלים את התצוגה המדהימה של קרי, כשגרין היה הקלעי השני בקבוצה עם 17 נקודות בלבד.


בעונה מלאת תהפוכות, הווריירס יעלו למשחק הרביעי בידיעה שלא רק שהם יכולים לרדת לפיגור 3:1 בסדרה, אלא גם עשויים לערוך את משחקם האחרון באורקל ארינה, שכן הפרנצ'ייז צפוי לעבור ל'צ'ייס סנטר' בסן פרנסיסקו החל מספטמבר הקרוב. אך שחקני האלופה לא חושבים על תרחיש שכזה, אלא על להחזיר לעצמם את דוראנט ותומפסון ולהשוות את התוצאה בסדרה. "יש לנו המון ניסיון", הוסיף גרין, "היינו בכל סיטואציה אפשרית כך שאין צורך להיכנס לפאניקה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי