דיווח: ברוקלין ואטלנטה סיכמו על טרייד – קראב תמורת פרינס

אלן קראב
אלן קראב | Matthew Stockman/Getty Images

הנטס יעבירו להוקס את הגארד, שירוויח 18.5 מיליון דולר בעונה הבאה, יחד עם בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב ובזה של 2020. המשמעות: הם יוכלו להציע חוזי מקסימום לקיירי אירווינג וקווין דוראנט בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)
ברוקלין נטס מכינה את עצמה לקיץ. על פי דיווח ב-ESPN, הקבוצה שהגיעה בעונה החולפת למקום השישי במזרח והודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי פילדלפיה, סיכמה במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) על העברת הגארד אלן קראב המחזיק בחוזה של 18.5 מיליון דולר לעונה לאטלנטה הוקס, יחד עם הבחירה ה-17 בדראפט הקרוב ובחירת לוטרי מוגנת בדראפט 2020. בתמורה, היא תקבל את טאורין פרינס ובחירת סיבוב שני ב-2021.


בשבוע האחרון דווח בארצות הברית כי קיירי אירווינג, רכז בוסטון שהופך לשחקן חופשי הקיץ, נתן לנטס אינדיקציות שהוא מעוניין להצטרף אליהם. כשמדובר בשחקן בקליבר של אירווינג האינטרס הוא כמובן הדדי, אך המשמעות הגדולה של העסקה האחרונה היא שהנטס מפנים תחת תקרת השכר שלהם מקום לשני חוזי מקסימום, כשהתסריט האידיאלי הוא להנחית גם את קווין בדוראנט בעיר בחודש הבא.


מזה מספר חודשים פרשני הליגה משערים כי ניו יורק ניקס מעוניינת גם היא לצרף את צמד הסופרסטארים, אך כאמור העניין של אירווינג בנטס גדל בצורה משמעותית לאחרונה. הקבוצה של קני אטקינסון תוכל גם להחתים את דיאנג'לו ראסל על חוזה חדש ולצרף אליו כוכב נוסף בשוק החופשי, לאחר שבעונה החולפת הרכז ניפק שנת פריצה והוא עשוי לקבל בעצמו חוזה מקסימום או עסקה שתתקרב לזה.




הנצים מאטלנטה מצדם מחזיקים כעת בשלוש בחירות בטופ 20 של הדראפט הקרוב: השמינית, העשירית וה-17. בפניהם האפשרות גם לבצע טרייד על אותן בחירות כעסקת חבילה ולשאוף לבחירה גבוהה יותר. נכון להיום הם מחזיקים מספר צעירים מוכשרים בסגל, ביניהם טריי יאנג שמתחרה על תואר רוקי העונה וג'ון קולינס.


כעת הם מקבלים את קראב, שחקן בעל ותק של שש עונות בליגה שהעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 9.6 נקודות ו-3.4 כדורים חוזרים ב-43 משחקים בלבד, לאחר שנה שבה סבל מלא מעט פציעות. טאורין פרינס, שעובר לברוקלין, נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2016 וקלע 13.5 נקודות למשחק העונה.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי