מקום לאופטימיות? דוראנט ישוב לאימוני גולדן סטייט

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

קר אישר שכוכב הווריורס צפוי להתאמן עם השחקנים הצעירים ולא שלל אפשרות שישוב לסגל במשחק מספר 5 בטורונטו, שהפסד בו יעניק אליפות היסטורית לראפטורס. לווינגסטון: "לא רוצים לשים עליו את כל הלחץ"

(גודל טקסט)
טורונטו רחוקה משחק אחד בלבד מזכייה באליפות היסטורית, בגמר הראשון שלה אי פעם, אחרי שניצחה 92:105 גם את משחק מספר 4 באורקל ארנה של גולדן סטייט ווריורס, אבל בהחלט ייתכן שבמשחק מספר 5 שייערך בקנדה (04:00 בלילה שבין שני לשלישי) היא תפגוש אלופה מכהנת חזקה יותר, כזו שתכלול גם את קווין דוראנט.


דוראנט נפצע אי שם בחצי גמר המערב נגד יוסטון לפני חודש ומאז לא שב לפרקט, אולם בעוד הווריורס הסתדרו בלעדיו נגד הרוקטס ולאחר מכן גם בגמר האיזורי נגד פורטלנד, מול הראפטורס הסיפור שונה לחלוטין: זה כזכור נפתח עם ניצחון בקנדה והעברת יתרון הביתיות אליה, במה שכבר נראה היה כמו פריצת דרך לקראת אליפות שלישית ברציפות ורביעית בחמש עונות, אלא שאז הגיעו פסקל סיאקם, קוואי לאונרד וקייל לאורי שהובילו את טורונטו לשני ניצחונות רצופים מחוץ לביתם ולמרחק ניצחון אחד בלבד מטבעת אליפות היסטורית – ולמעשה גם ראשונה אי פעם לקבוצה קנדית.


למרות שבארצות הברית עוד העריכו ביממה האחרונה שדוראנט ייעדר ממשחק מספר 5 שעלול מבחינת גולדן סטייט להיות האחרון, המאמן סטיב קר אישר הערב שהוא ינסה להתאמן, ואם יצליח כמובן שגם עשוי להיכלל בסגל. קר גם סיפר שהוא מרוצה מההתקדמות הקדמה של KD ושהוא ינסה להתאמן עם השחקנים הצעירים יותר. 

Steve Kerr says Kevin Durant will practice today. pic.twitter.com/TSXHdemoQb

— SportsCenter (@SportsCenter) June 9, 2019


שון ליווינגסטון נשאל על כך באימון ואמר: "אנחנו נערכים לכך שהוא לא ישחק, אנחנו גם לא רוצים לשים עליו את כל הלחץ". לדוראנט העונה ממוצע של 26 נקודות, 6.4 כדורים חוזרים ו-5.9 אסיסטים, אבל בשני משחקים מול הראפטורס קלע בממוצע 40.5 נקודות, הוריד 9 כדורים חוזרים וגם חסם 5.5 פעמים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי