אל הורפורד ויתר על אופציה לעונה נוספת בבוסטון, יהפוך לשחקן חופשי

אל הורפורד
אל הורפורד | Maddie Meyer/Getty Images

סנטר הסלטיקס יכול היה להרוויח 30.1 מיליון דולר בעונה הבאה, אך החליט לוותר על האפשרות ולצאת מחוזהו. על פי ההשערות הוא מעוניין לחתום על הסכם חדש בשכר נמוך יותר, מה שיעזור לקבוצה להחתים כוכב נוסף

(גודל טקסט)
אל הורפורד, סנטר בוסטון סלטיקס בשלוש השנים האחרונות, החליט שלא לממש את האופציה שהייתה לו לעונה נוספת בקבוצה הירוקה ובה היה אמור להרוויח 30.1 מיליון דולר, כך מדווח ברשת ESPN.


השחקן יליד הרפובליקה הדומיניקנית לא בהכרח יעזוב את קבוצתו של בראד סטיבנס. ייתכן שהוא מעוניין לבדוק אלטרנטיבות בשוק החופשי או לסירוגין להגיע להסכם חדש לטווח הארוך במועדון ממסצ'וסטס, תמורת סכום נמוך יותר שיפנה לקבוצה מקום בתקרת השכר, מה שיעזור להנחית כוכב במקומו של קיירי אירווינג שצפוי לעזוב.


הורפורד בן ה-33 נחשב לאחד מעמודי התווך בבוסטון ולאחד מחביבי המערכת, צוות האימונים וחבריו לקבוצה. בעונה האחרונה הוא העמיד ממוצעים של 13.6 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-1.3 חסימות ב-68 משחקים. בנוסף, הוא נבחר לאולסטאר פעם אחת מאז שהצטרף לסלטיקס, ב-2018. הסנטר שיחק הגיע לפלייאוף באחת עשרה מתוך שתיים עשרה העונות בקריירה שלו. אטלנטה הוקס בחרה אותו בדראפט 2007 ממכללת פלורידה, במדיה זכה בשתי אליפויות ה-NCAA.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי