דייויד גריפין: "זאיון לא בא להציל אותנו, זו הקבוצה של הולידיי"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Sarah Stier/Getty Images

לאחר שזכה בשירותיו של וויליאמסון בדראפט, המנהל המקצועי של ניו אורלינס ביקש לא להעמיס בציפיות על הכישרון המבטיח והצהיר כי הרכז הוא זה שיוביל את הפליקנס

(גודל טקסט)
שבוע היסטורי מבחינת ניו אורלינס פליקנס הגיע לשיאו לפנות בוקר (שישי), עם הבחירה בזאיון וויליאמסון במקום הראשון בדראפט 2019. "היה לנו ערב מלא באירועים", אמר דייויד גריפין, המנהל המקצועי של השקנאים. זה בהחלט היה יום ארוך מבחינת המועדון מלואיזיאנה, שיקווה לצאת כעת לעתיד חדש ומבטיח. "אנו מתחילים לגדול עכשיו, אני חושב שמכאן רק נמשיך לצמוח", הוסיף המנג'ר כשעה קלה לאחר שבחר יחד עם הצוות שלו את הכישרון הכי מבטיח שהגיע לליגה מאז לברון ג'יימס.


הבחירה בוויליאמסון הייתה צפויה, אך היוותה ניצחון נחוץ במיוחד עבור הפליקנס החבולים, שעברו חודשים מטלטלים מאז פברואר. הדרישה של אנתוני דייויס לעבור בטרייד הכניסה את הקבוצה למרדף אחרי הזנב של עצמה, מה שעלה למנג'ר הקודם דל דמפס במשרה שלו. הנרטיב השתנה לאחר שהיא זכתה בבחירה הראשונה בלוטרי: "זה היה כמו קו פרשת המים עבור המועדון", אמר גריפין, שהגיע במקום דמפס על מנת להזרים דם חדש ולאחרונה ביצע מהלך קריטי לעתיד הקבוצה כשסיכם על העברת דייויס ללייקרס תמורת צעירים מבטיחים כמו לונזו בול וברנדון אינגרם, בנוסף לבחירה מספר 4 בדראפט, בין השאר.


המנג'ר הצליח להוציא תקופה עוד יותר גדולה מערב הדראפט, לאחר שביצע טרייד עם אטלנטה והעביר לה את הבחירה הרביעית שקיבל מהלייקרס יחד עם סולומון היל, בתמורה לבחירה השמינית שבה הפליקנס לקחו את הסנטר ג'קסון הייז. בנוסף, המהלך פינה לה מקום בתקרת השכר, מה שיאפשר לה לעבות את הסגל עם עוד שחקנים איכותיים בשוק החופשי שיחל בקרוב.




על אף ההתלהבות הגדולה סביבו וההשוואות ללברון ג'יימס, גריפין יודע שוויליאמסון לא יבצע מהפך בקבוצה בין לילה: "זו הקבוצה של ג'רו הולידיי", אמר המנהל המקצועי, "זאיון ילמד בינתיים איך לנצח משחקים ברמת כדורסל גבוהה. בשלב מסוים, עשוי להגיע הזמן שבו השרביט יועבר אליו כמי שצריך להוביל אותנו לניצחונות, אבל כרגע זה לא הזמן לזה. אל תכתבו שהוא כאן על מנת להציל את הפרנצ'ייז, כי הוא לא. הוא כאן כדי להצטרף למשפחה".


השחקן עצמו התרגש עד כדי בכי מהבחירה הראשונה: "אנשים אמרו שזה היה צפוי, אבל אי אפשר לדעת עד שזה באמת קורה. הצלחתי לעלות לבמה וללחוץ את ידו של אדם סילבר מבלי לדמוע, אבל בראיון לאחר מכן כשאמי עמדה לצדי, הוצפתי ברגשות", אמר הפורוורד, ששלח מסר פשוט לאוהדי ניו אורלינס: "בואו נרקוד!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי