דיווח בארה"ב: וושינגטון לא תממש את האופציה על ג'בארי פארקר

ג'בארי פארקר
ג'בארי פארקר | Yong Teck Lim/Getty Images

הפורוורד שנבחר שני בדראפט 2014, שהגיע לבירה בפברואר האחרון, היה אמור להרוויח 20 מיליון דולר בעונה הבאה אך הקוסמים החליטו לא לממש את הזכות עליו, אם כי הצדדים עשויים להגיע להסכם חדש

(גודל טקסט)
וושינגטון וויזארדס לא תפעיל את האופציה לשנה נוספת שלה על ג'בארי פארקר, שהיה אמור להרוויח 20 מיליון דולר בעונת 2019/20, אך על פי הדיווח ב"יאהו! ספורטס" הקוסמים מעוניינים בהמשך ההתקשרות תחת הסכם חדש. פארקר הגיע לבירת ארצות הברית משיקאגו בולס בסיום חלון הטריידים בפברואר האחרון יחד עם בובי פורטיס ובחירת סיבוב שני עתידית, בעסקה שהעבירה את אוטו פורטר ג'וניור לעיר הרוחות.


הפורוורד בן ה-24, יליד שיקאגו, עדיין מנסה לעמוד בציפיות שנוצרו כאשר נבחר על ידי מילווקי באקס במקום השני בדראפט 2014. מאז שהגיע לוושינגטון, פארקר קלע 15 נקודות והוריד 7.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק, בנוסף ל-52% מהשדה. על אף המספרים הבינוניים, בוגר דיוק אמר באפריל האחרון שהוא מתחיל להרגיש בבית בבירה.


"הולך טוב למען האמת, בכל משחק אני צריך להוכיח משהו", סיפר אז לתקשורת, "אם ההזדמנות מגיעה, אני מנסה לקחת אותה. זה סיפור הקריירה שלי. כשאני מקבל הזדמנות, אני מנסה לנצל אותה כמיטב יכולתי וזה באמת מרגיש טוב שגם לי מתאפשר להיות אנושי קצת".




למרות השיפור שחל ביכולתו מאז שהגיע לוושינגטון, הוויזארדס החליטו בצדק שהשכר הגדול שלו יכול להיות מושקע במטרה אחרת. פארקר מצדו יקבל את ההזדמנות לבחון אופציות בשוק החופשי על מנת למצוא קבוצה שבה יוכל להמשיך את ההתפתחות שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי