דיווח בארה"ב: גולדן סטייט תהפוך לקבוצה היקרה בהיסטוריה

שחקני גולדן סטייט
שחקני גולדן סטייט | AFP

הווריירס ינסו להחתים את קווין דוראנט וקליי תומפסון על חוזים חדשים, אך זה עלול לאלץ אותם לשלם מס יוקרה בגובה עצום. הקבוצה הגיעה לסיכום עם המנהל המקצועי בוב מאיירס על הארכת חוזהו

(גודל טקסט)
אלופת ה-NBA היוצאת, גולדן סטייט ווריורס, הגיעה לסיכום עם הנשיא שלה לענייני כדורסל בוב מאיירס על הארכת חוזה, כך דיווח היום (שישי) מארק שטיין מה'ניו יורק טיימס'. מאיירס הוא האיש שבנה את השושלת הנוכחית של הווריירס, בעיקר דרך בחירות הדראפט של סטף קארי, קליי תומפסון ודריימונד גרין, בנוסף להחתמתו של קווין דוראנט כשחקן חופשי ב-2016. מאיירס עלה לכותרות לאחרונה בעקבות פציעתו של דוראנט במהלך סדרת הגמר והטענות כלפי הווריורס על כך שהאיצו בחזרתו, שעליהן המנהל המקצועי לקח אחראיות במסיבת עיתונאים נדירה שדיבר כשדמעות בעיניו.


בקיץ הנוכחי הווריירס עומדים בפני צומת דרכים משמעותית שבה מאיירס יצטרך להוכיח את עצמו פעם נוספת. החל מהשבוע הקרוב, קווין דוראנט וקליי תומפסון יהפכו לשחקנים חופשיים. שלשום פורסם ש-KD ויתר על האופציה לעונה נוספת בקבוצה, בעוד תומפסון שנפצע גם הוא לתקופה ארוכה דרש חוזה מקסימום כתנאי להישארותו.


גם אם יצליחו להשאיר את שני הכוכבים בקבוצה, המחיר יהיה גבוה ביותר מבחינת גולדן סטייט והיא עשויה להפוך לקבוצה היקרה בהיסטוריה של הליגה. חוזה מקסימום עבור דוראנט יעמוד על 221 מיליון דולר לחמש שנים, בזמן שתומפסון ישתכר 190 מיליון לאורך כמות זהה של עונות. אם בנוסף לשניים הווריירס ישמרו גם על קוון לוני שמסיים גם הוא את חוזהו, הם יעמדו על תקציב שכר של מעל ל-375 מיליון דולר, מה שייאלץ אותם לשלם יותר מ-200 מיליון מס יוקרה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי