דיווח: קיירי אירווינג יחתום בברוקלין, שתשחרר את ראסל

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

הכוכב שיעזוב את בוסטון ייפגש עם הנטס ובארה"ב טוענים שהצדדים צפויים להגיע במהירות להסכם על חוזה מקסימום. בעקבות כך, הקבוצה תנסה להגיע עם די-לו להסכם שיביא אותו לאן שיחפוץ, הלייקרס הביעו בו עניין

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)
קיירי אירווינג בדרך ליעד חדש: ברגע שחלון ההעברות ייפתח הלילה (בין ראשון לשני, 1:30 שעון ישראל), הכוכב צפוי להיפגש עם ברוקלין נטס, כאשר מצד שני הצדדים יש עניין להגיע במהירות להסכם על חוזה של 141 מיליון דולר לארבע שנים, כך דווח ב-ESPN.


אירווינג הוא חלק מתכנית ברורה של הנטס לצרף שני כוכבי על, כאשר קווין דוראנט הוא המטרה השנייה. הרכז שצפוי לעזוב את בוסטון לאחר שנתיים, הוא יליד ניו ג'רזי, הנמצאת בקרבתה של ברוקלין. דוראנט צפוי להיפגש עם הנטס בהמשך השבוע, כשבין שני השחקנים נבנתה בשנה האחרונה מערכת יחסים חזקה. דיווח נוסף ב-The Athletic טוען שגם הסנטר דיאנדרה ג'ורדן בתכניות של הנטס.


אם תחתים את אירווינג, המהלך יסלול את דרכו של דיאנג'לו ראסל החוצה. הרכז אמור להפוך הלילה לשחקן חופשי מוגבל והנטס ייפגשו עם סוכניו על מנת להגיע להסכם שיביא את השחקן ליעד שהוא בעצמו יבחר. האופציה העיקרית היא חתימה על חוזה 'סיין-אנד-טרייד' והעברתו לקבוצה עם מספיק מקום בתקרת השכר על מנת לקלוט אותו, מה שישרת את שני הצדדים.




לפי אותו דיווח על אירווינג, המנהל המקצועי של הלייקרס רוב פלינקה פנה לסוכניו של ראסל, שפרץ העונה למעמד של אול-סטאר, על מנת לתאם פגישה בשבוע הקרוב ולדון באיחוד מחודש של הרכז עם הקבוצה שבחרה אותו במקום השני בדראפט 2015 ומאוחר יותר העבירה אותו בטרייד על מנת לפנות מקום להחתמת לברון ג'יימס. הלייקרס כידוע מחפשים כוכב שלישי שיצטרף לג'יימס ואנתוני דייויס.


קיירי בעצמו היווה מטרה מרכזית מבחינת הסגולים-זהובים ולאחרונה נשמעו השערות לגבי איחוד שלו עם לברון, אך ככל הנראה הוא יעדיף להישאר הכוכב הראשי בקבוצה שבה ישחק, למרות שנכשל בניסיון להנהיג קבוצה גדולה כמו בוסטון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי