דיווח: באטלר ייפגש עם מיאמי ויוסטון, ווצ'ביץ' ימשיך באורלנדו

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Mitchell Leff/Getty Images

בארה"ב טוענים שהגארד, שיהפוך לשחקן חופשי, יבחן את שתי האופציות. פילדלפיה לא פוסלת להחתים אותו על 'סיין-אנד-טרייד'. הסנטר שרשם עונת שיא בקריירה צפוי להמשיך במדי המג'יק לארבע שנים נוספות

(גודל טקסט)
ליגת ה-NBA גועשת לקראת פתיחתו של חלון ההעברות הלילה (בין ראשון לשני) וביממה האחרונה התמונה החלה להתבהר, עם דיווחים על המהלכים הצפויים של הכוכבים הגדולים הפנויים בשוק.


נתחיל עם ג'ימי באטלר, שצפוי להגיע היום (ראשון) לדרום פלורידה ולערוך פגישה עם נציגי מיאמי היט, לפני שייוועד בהמשך השבוע עם יוסטון רוקטס בלוס אנג'לס, כך לפי ESPN. קבוצתו הנוכחית של באטלר, פילדלפיה, לא פוסלת את האפשרות לחתום איתו על חוזה 'סיין אנד טרייד', שהוא הדרך היחידה שבה ההיט והרוקטס יוכלו לקלוט אותו, כיוון שאין להן מקום תחת תקרת השכר על מנת להחתימו כשחקן חופשי.


במקביל, דיווח ב'ניו יורק טיימס' טען שלוס אנג'לס קליפרס בחנה את האופציה לצרף את באטלר יחד עם קוואי לאונרד. הקבוצה של דוק ריברס הגיעה לחלון הנוכחי בעמדה מצוינת לקלוט את אחד הכוכבים הגדולים הפנויים בשוק, אך צירוף של שני שחקנים בקליבר הזה יהפוך אותם מיידית למועמדים לאליפות. לפי 'הופס-הייפ' לקליפרס אמורים להיות כ-47 מיליון דולר פנויים תחת תקרת השכר ובמקרה שיעבירו את דנילו גאלינרי בטרייד התקציב להחתמת כוכב נוסף יגדל.




אול-סטאר נוסף שיהפוך לשחקן חופשי הלילה הוא ניקולה ווצ'ביץ', שעל פי הדיווחים צפוי להישאר בקבוצה הנוכחית אורלנדו מג'יק, בחוזה לארבע שנים תמורת 100 מיליון דולר. ווצ'ביץ', שיהיה בן 29 באוקטובר, סיפק בשנה החולפת עונת קריירה, עם ממוצעי שיא של 20.8 נקודות ו-12 ריבאונדים למשחק, שעזרו לקבוצתו לעלות לפלייאוף לראשונה מאז 2012.




עוד שם גדול שעשוי לנחות ביעד חדש הוא דריק רוז. ה-MVP לשעבר, שבמידה מסוימת לעצמו בעונה החולפת במדי מינסוטה למרות שהפציעות שוב הגבילו אותו ל-51 משחקים בלבד. המועמדת המובילה להחתים את הרכז היא דטרויט פיסטונס והצדדים צפויים להיפגש הלילה, כשהכוונה ההדדית היא לחתום על הסכם לשנתיים.


*שמו של בויאן בוגדנוביץ' הקרואטי אולי פחות סקסי בעיניהם של חובבי הכדורסל באמריקה, אבל הסמול-פורוורד הנהדר יהווה נשק יעיל ביותר לכל קבוצה שתקלוט אותו. לאחר שסיים את חוזהו באינדיאנה, בוגדנוביץ' על הכוונת של יוטה ג'אז, כך טוענים ב-The Ahtletic. הקבוצה מסולט לייק סיטי צירפה לא מכבר את מייק קונלי, שיחבור בקו האחורי לכוכב דונובן מיטשל. אם יצטרף למורמונים, הקרואטי ישתלב בחמישייה הבינלאומית של קווין סניידר, הכוללת גם את ג'ו אינגלס האוסטרלי וכמובן את שחקן ההגנה של העונה, רודי גובר הצרפתי.




*אמש מימשה דנבר את האופציה שלה על פול מילסאפ, שישחק במדי הנאגטס עונה נוספת וישתכר 30 מיליון דולר. מאז סיום העונה, לא היה ברור אם הקבוצה תרצה להשאיר את הפורוורד לנוכח השכר הגבוה שלו, שיגרום לקבוצה לחצות את תקרת השכר בעונה הקרובה ויגביל את האפשרות שלה לבצע מהלכים בשוק החופשי. אבל יחד עם זאת, מילסאפ בן ה-34 הוא שחקן מנוסה ומוערך בזכות העובדה שהוא מכיר את הארגון ואת השיטה של המאמן מייק מאלון.


*קבוצה נוספת שלקחה החלטה משמעותית אתמול היא מילווקי: הבאקס החליטו לחתוך את הרכז המחליף ג'ורג' היל, שהיה השחקן השישי בקבוצתו של בודנהולצר לאחר שהגיע מקליבלנד בעונה החולפת. בזכות הניסיון שלו, היל הוותיק תרם רבות לריצה של הקבוצה עד לגמר המזרח, שבו הופיעה לראשונה מאז 2001. ההחלטה נבעה מהרצון לפנות מקום לחידוש חוזיהם של כריס מידלטון וברוק לופז.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי