דיאנג'לו ראסל בדרך לגולדן סטייט, איגודאלה יעבור לממפיס

דיאנג'לו ראסל
דיאנג'לו ראסל | Elsa/Getty Images

אחרי שאיבדו את קווין דוראנט לברוקלין, הווריירס שכנעו את אותה הקבוצה להחתים את הרכז המבטיח ולהעביר אותו אליהם בטרייד. אנדרה איגודאלה יעבור לממפיס במסגרת העסקה

(גודל טקסט)
גולדן סטייט עומדת להשלים את המהלך המפתיע ביותר של היום הראשון בחלון ההעברות. דיאנג'לו ראסל בדרך להצטרף לווריירס ולחתום לארבע שנים תמורת 117 מיליון דולר, כך דיווח הבוקר (שני) הכתב הבכיר אדריאן ווז'נרובסקי. האלופה יוצאת סיכמה עם ברוקלין על עסקת 'סיין-אנד-טרייד', כלומר מהלך שבו הנטס יחתימו את השחקן ויעבירו אותו לקליפורניה.


על מנת לפנות את התקציב הנדרש למהלך, אנדרה איגודאלה שזכה בשלוש אליפויות ותואר ה-MVP של סדרת הגמר במדי גולדן סטייט, יישלח לממפיס גריזליס יחד עם בחירת דראפט מוגנת בסיבוב הראשון של 2024. הווריירס יקבלו גם את שבאז נאפייר וטריוויון גרהאם כחלק מהעסקה.


גם מינסוטה והלייקרס רדפו אחר הרכז בן ה-23 שפרץ בעונה החולפת וקיווה להישאר בקבוצה שאפשרה לו לעשות זאת, כפי שאמר בעצמו לאחר ההדחה נגד פילדלפיה בפלייאוף, אבל איבד את מקומו לקיירי אירווינג שחתם גם הוא הלילה בשורות הנטס. "די-לו" רשם בעונה החולפת שיאי קריירה בנקודות (21.1 למשחק) ואסיסטים (7 בממוצע), כולל 234 שלשות – שיא מועדון בעונה אחת עבור ברוקלין.




סטף קרי ודריימונד גרין הזהירו את כולם מיד אחרי שהפסידו בסדרת הגמר: אל תספידו אותנו. גולדן סטייט איבדה במהלך הלילה את קווין דוראנט שהודיע על מעברו לאותה ברוקלין ויחד עם עזיבתו של סמל כמו איגודאלה ניתן לומר כי השושלת נגמרה, אבל הקבוצה תישאר אחת האיכותיות במערב ובליגה בכלל. כעת, ראסל יחבור לסטף קרי בקו האחורי של גולדן סטייט וימלא בעונה הקרובה את מקומו של קליי תומפסון הפצוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי