וייטסייד עובר לפורטלנד, תומפסון האריך חוזה בגולדן סטייט

קליי תומפסון
קליי תומפסון | Ezra Shaw/Getty Images

טירוף חלון ההעברות ב-NBA נמשך: אח של סטף קרי חוזר לדאלאס, הארקלס ולאונרד יעברו למיאמי, אוסטין ריברס יישאר ביוסטון. כל העדכונים

(גודל טקסט)
טירוף הקיץ ב-NBA נמשך. אמש, עולם הכדורסל רעד כשקווין דוראנט, קיירי אירווינג ודיאנדרה ג'ורדן החליטו לעבור לברוקלין, ג'ימי באטלר עזב את פילדלפיה ועבר למיאמי, קמבה ווקר חתם בבוסטון, דיאנג'לו ראסל הצטרף לגולדן סטייט ואל הורפורד עבר באופן מפתיע לפילדלפיה. 


חושבים שזה הסוף? זאת רק ההתחלה. בעוד ארה"ב כולה מחכה להחלטה של קוואי לאונרד, המספרים מהיום הראשון אומרים את הכל: ב-20 דקות הראשונות של חלון ההעברות, 912,000,000$ שולמו לשחקנים בחוזים. ב-8 השעות הראשונות, 3.2 מיליארד דולר, והיום המספר קפץ באופן רשמי ל-4 מיליארד דולר בחוזים לשחקנים.


– היום השני של החלון נפתח עם טרייד גדול בין פורטלנד למיאמי. חסן ווייטסייד, הסנטר שנדחק לקצה הרוטציה במיאמי בשנתיים האחרונות, עוזב את ההיט לאחר קדנציה מלאת עליות ובעיקר ירידות, ומצטרף לדמיאן לילארד וסי ג'יי מקולם בפורטלנד טרייל בלייזרס, ע"פ הדיווח של כתב ה-NBA הבכיר באמריקה, אדריאן ווז'נאוסקי. את הדרך ההפוכה לסאות' ביץ' יעשו מאוריסיו הארקלס ומאיירס לאונרד.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on




– מהלך גדול נוסף מגיע מסגנית האלופה, גולדן סטייט. לאחר שבועות של דיווחים, היום זה הפך לרשמי. קליי תומפסון, הספלאש בראטר ואחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה, האריך את חוזהו בווריורס ל-5 שנים עבור חוזה סופר מקסימום: 190 מיליון דולר.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ESPN (@espn) on



– הניו יורק ניקס שנמצאים בדרך לעוד קיץ מאכזב, החתימו את השוטינג גארד של מיאמי, ויין אלינגטון, על חוזה לשנתיים עבור 16 מיליון דולר.


– סת' קרי, אחיו של כוכב גולדן סטייט, עוזב את פורטלנד לאחר עונה מוצלחת וחוזר לדאלאס. חתם על חוזה ל-4 עונות עבור 32 מיליון דולר.


– רוקי השנה לשעבר, מייקל קרטר וויליאמס האריך את חוזהו לעונה נוספת באורלנדו.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's four years, $32M, agent @alexsaratsis21 tells ESPN.

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on



– לאחר שמצאו את התחליף לקיירי, נראה שבוסטון מצאה תחליף גם לאל הורפורד. היום הסלטיקס החתימו את הסנטר הטורקי הפרובוקטיבי, אנס קנטר על חוזה לשנתיים. הוא ישתכר 10 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי