שוק ההעברות ב-NBA נמשך: אייזיאה תומאס חתם בוושינגטון

אייזיאה תומאס
אייזיאה תומאס | Matthew Stockman/Getty Images

הפוינט גארד שמתאושש מפציעה ושיחק רק חצי עונה בדנבר ילבש את מדי הוויזארדס לעונה אחת. וגם: ג'ורדן בל עבר למיניסוטה, יוטה ג'אז שחררו את נטו והאלופה טורונטו החתימה שחקן יורוליג. כל העדכונים מהחלון המרתק

(גודל טקסט)
יומיים בלבד עברו מאז נפתח חלון ההעברות ב-NBA, והשוק לא נרגע מאז. אחרי קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ג'ימי באטלר ונוספים, עוד החתמות מרשימות הגיעו במהלך הלילה ושעות הבוקר (שלישי) מכיוון קבוצות הליגה הטובה בעולם שרוצות להצהיר על כוונותיהן לקראת העונה הבאה.


– אייזיאה תומאס חתם לעונה אחת בוושינגטון וויזארדס. הפוינט גארד, שרק לפני שנתיים נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה ורשם ממוצע של 28.9 נק' למשחק בבוסטון, העביר את העונה האחרונה בדנבר נאגטס אבל שיחק רק בחצי השני של העונה בשל פציעה והגיע לחלון ההעברות כשחקן חופשי.


– עוד שחקן עוזב את גולדן סטייט: ג'ורדן בל, שסיים חוזה בווריירס, חתם לעונה אחת במיניסוטה טימברוולבס תמורת 1.6 מיליון דולר.




– אחרי שבשנה שעברה לוקה דונצ'יץ' הפך לאחד השמות המדוברים של הקיץ, עוד שחקן מהליגה הספרדית והיורוליג בדרך ל-NBA: האלופה טורונטו ראפטורס החתימה את מאט תומאס לשלוש שנים. השוטינג גארד בן ה-24 של ולנסיה העמיד ממוצע של 11.4 נק' למשחק ב-ACB וכעת הוא יצטרף לקבוצה הטובה בעולם.


– דטריוט פיסטונס מצאו פיונט גארד לעונה הבאה: טים פרייזר ממילווקי באקס חתם לעונה אחת בה ירוויח שני מיליון דולר. פרייזר בן ה-28 שיחק העונה בנוסף למילווקי גם בניו אורלינס פרליקנס ויגיע כשחקן חופשי לדטרויט.


– מייק קונלי בדרך ליוטה ג'אז? הקבוצה של קווין סניידר שחררה את ראול נטו, הברזילאי שנבחר על ידה בסיבוב השני של הדראפט ב-2013, על פי הדיווחים כדי לפנות מקום לגארד של ממפיס גריזליס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי