ממפיס מתחדשת: פארסונס עובר לאטלנטה, ג'וש ג'קסון יצטרף

צ'נדלר פארסונס
צ'נדלר פארסונס | Abbie Parr/Getty Images

סיכום העסקאות ביום השלישי של חלון ההעברות ב-NBA: הגריזליס יעבירו את הפורוורד הפציע לאטלנטה ובעסקה נוספת ישלחו את קייל קורבר לפיניקס תמורת הבחירה הרביעית בדראפט 2017. בובאן מריאנוביץ' עובר לדאלאס

(גודל טקסט)
חלון ההעברות ב-NBA נמשך ביממה האחרונה (רביעי) ובעוד כל הליגה מחכה להחלטתו של קוואי לאונרד המסתורי, עסקאות נוספות נסגרו ברחבי הליגה הטובה בעולם.


נתחיל עם צ'נדלר פארסונס, פעם שחקן מבטיח ביוסטון רוקטס ובשלוש השנים האחרונות שחקן פציע ביותר ששיחק 95 משחקים בלבד במדי ממפיס גריזליס. הסמול פורוורד עבר בטרייד לאטלנטה הוקס, שבתמורה נתנה לדובים את סולומון היל ומיילס פלאמלי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Memphis and Parsons were unable to agree on a buyout number, so Grizzlies made the trade with Atlanta. As @BobbyMarks42 says, it's easier to move out salaries by breaking Parsons' $25M into two smaller contracts. Hawks free a roster spot.

A post shared by Adrian Wojnarowski (@wojespn) on



הגריזליס ביצעו טרייד נוסף, שבו שלחו את קייל קורבר וג'בון קארטר לפיניקס, תמורת דיאנתוני מלטון והבחירה הרביעית בדראפט 2017, ג'וש ג'קסון, בנוסף לבחירות סיבוב שני בשנתיים הבאות.




אחד השחקנים החביבים בליגה, בובאן מריאנוביץ' הענק, הבין שאין לו מקום יותר בפילדלפיה לאחר הגעתו של אל הורפורד וחתם בדאלאס מאבריקס על חוזה לשנתיים תמורת שבעה מיליון דולר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sources: Boban Marjanovic is signing a two-year, $7M deal with the Dallas Mavericks.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



דטרויט פיסטונס צפויה להוסיף עומק לקו הקדמי שלה, כשהיא קרובה לצרף לשורותיה את מארקיף מוריס, הפורוורד שחילק את העונה החולפת בין וושינגטון וויזארדס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר.




שחקן נוסף עוזב את פילדפיה: הרכז המחליף טי.ג'יי מקונל יחתום באינדיאנה פייסרס על חוזה לשנתיים, שבו ירוויח שבעה מיליון דולר.




גולדן סטייט החליטה לבטל את הצעתה על קווין קוק, מה שהפך את הגארד לשחקן חופשי בלתי מוגבל. קוק הוכיח את יכולותיו ההתקפיות מאז שהווריירס הקפיצו אותו מליגת הפיתוח בשנה שעברה והוא יוכל לשרת לא מעט קבוצות בליגה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quinn Cook is now an unrestricted free agent and has now become a point guard option for teams.

A post shared by Shams Charania (@shamsnba) on



דריוס מילר אוהב את המגמה המתרחשת בניו אורלינס בשבועות האחרונים והחליט להישאר במדי הפליקנס לשנתיים נוספות, בהן ירוויח 14.25 מיליון דולר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי