זוסמן שותף לשש דקות ולא קלע: "ספק אם קליבלנד תשלם עליו"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

הפורוורד הישראלי סיים עם שני ריבאונדים והחטאה מהשדה בהפסד של הקאבלירס 81:68 לממפיס בליגת הקיץ, בארה"ב העריכו שסיכוייו לזכות בחוזה בליגה הטובה בעולם פחתו: "הגיע יום אחרי כולם ולוקח לו זמן להתאקלם"

(גודל טקסט)

הבכורה של יובל זוסמן בליגת הקיץ עם קליבלנד קאבלירס לא הייתה מרשימה מדי והוא סיים בה עם 4 נקודות ב-14 דקות בהפסד ליוטה ג'אז, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) פורוורד מכבי תל אביב זכה לעוד פחות קרדיט ושותף לשש דקות בלבד בהפסד השלישי ברצף של הקבוצה איתה הוא משחק, הפעם 81:68 לממפיס גריזליס.

זוסמן הצליח להוריד שני כדורים חוזרים במהלך שש הדקות שלו על הפרקט, אבל זרק רק פעם אחת לסל ולא הצליח לסיים עם נקודות. משחקו הבא של זוסמן עם הקאבס יהיה בלילה שבין שישי לשבת מול מינסוטה טימברוולבס ולאחר מכן ישתתף עם הקאבלירס גם בליגת הקיץ המרכזית בלאס ווגאס.

בקליבלנד טוענים שזוסמן עדיין לא התאקלם כל כך לאווירה ולמקום, אבל גם אמרו בהקשר לפורוורד הישראלי: "הוא הגיע יום אחרי כולם ולוקח לו זמן להתאקלם לשינויי הזמן ולגישה, אבל גם אם זוסמן היה מתעלה ומבדל את עצמו מהשאר, מה שהוא לא עושה בינתיים, קשה להאמין שהקאבס ישלמו למכבי תל אביב את סעיף השחרור, זה עושה את הנושא לטריקי מאוד. קשה לראות את קליבלנד משלמת 4 מיליון דולר על שחרורו כשהוא השחקן האחרון ברוטציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי