דיווח בארה"ב: סטודמאייר מנסה להשיג חוזה ב-NBA

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | דני מרון

ב-ESPN נטען כי סנטר הפועל ירושלים יתאמן בלאס וגאס עם לפחות חמש מקבוצות הליגה הטובה בעולם, בניסיון להשיג חוזה בקבוצה ששואפת לזכות באליפות, ביניהן לוס אנג'לס לייקרס

(גודל טקסט)
האם אמארה סטודמאייר בדרך חזרה ל-NBA? עיתונאי "ESPN" ג'ורדן שולץ דיווח הלילה (בין רביעי לחמישי) על כך שסנטר הפועל ירושלים, ביחד עם הרכז מונטה אליס שלא זוכה לחוזה בליגה הטובה בעולם מזה כשנתיים, ייערכו ב-8 ביולי מספר אימונים בלאס וגאס לצד אנשי הקבוצות, במטרה להרשים ולזכות בחוזה בקבוצה ששואפת לזכות בטבעת אליפות, בראשן לוס אנג'לס לייקרס שסומנה כמטרה מצד השניים.


סטודמאייר בן ה-36 עזב כידוע את ה-NBA ב-2016, אבל נפרד ממיאמי היט ומהליגה הטובה בעולם בילה את זמנו בשתי קדנציות בהפועל ירושלים – בעונת 2016/17 הוא זכה עם הקבוצה באליפות, החליט לפרוש מכדורסל ובספטמבר 2018 חזר לבירה רשמית.


יש לציין, כך על פי הדיווח, שלמרות שהם יתאמנו בפני לפחות חמש קבוצות, סיכוייהם לשוב לליגה הטובה בעולם, בוודאי לקבוצה שטוענת לכתר, אינם גבוהים כלל. נכתב לגבי סטודמאייר, על אף שהוא נמצא במצב טוב וכשיר לשחק, שגופו יתקשה לסחוב 82 משחקים בעונה. בנוסף צוין שהאפשרות שימשיך בהפועל ירושלים בהחלט על הפרק, כמו גם מעבר לקבוצה אירופית בכירה יותר.

Amar'e Stoudemire and Monta Ellis will workout privately for at least five NBA teams from 6-7pm — in Las Vegas — on July 8, a source tells ESPN. Both players are healthy and hoping to sign with a contending team, such as the #Lakers.

— Jordan Schultz (@Schultz_Report) July 4, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי