גולדן סטייט רכשה את הזכויות על ליאור אליהו. זוסמן שוב קיבל דקות

ליאור אליהו
ליאור אליהו | לירון מולדובן

הישראלי הצעיר קלע 3 נק' ב-14 דקות בהפסד של קליבלנד לבוסטון בליגת הקיץ. הווריירס העבירו למיניסוטה את גרהאם ונאפייר תמורת זכויות הדראפט על פורוורד הפועל ירושלים, 13 שנה לאחר שנבחר על ידי אורלנדו

(גודל טקסט)

יובל זוסמן ממשיך במסע שלו בליגת הקיץ של ה-NBA בניסיון לזכות בחוזה בליגה הטובה בעולם, והלילה (בין שני לשלישי) רשם עוד הופעה על הפרקט בלאס וגאס. זוסמן בן ה-21 קיבל 14 דקות במדי קליבלנד שפגשה את בוסטון סלטיקס וקלע שלשה אחת משלוש נסיונות מחוץ לקשת. את הערב הוא סיים עם 3 נק', 4 ריב' וחסימה אחת, והמשחק הסתיים בניצחון הסלטיקס 72:89.

אבל זוסמן הוא לא הישראלי היחיד בו עסקו בכדורסל האמריקאי הלילה. גולדן סטייט רכשה את זכויות הדראפט של לא אחר מאשר ליאור אליהו, כחלק מטרייד עם מיניסוטה. סגנית האלופה העבירה לטימברוולבס את טרבון גרהאם ואת שבאז נאפייר, אותם רכשה רק לפני שבוע מברוקלין, בתוספת לסכום כספי, ותקבל את כרטיסו של פורוורד הפועל ירושלים.

אליהו בן ה-33 נבחר בסיבוב השני של הדראפט ב-2006 על ידי אורלנדו מג'יק במקום ה-44, אך מעולם לא קיבל חוזה ב-NBA. זכויות הדראפט עליו עברו ליוסטון רוקטס ומשם למיניסוטה, וכעת הן שייכות לאחת הקבוצות הטובות בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי