הקאמבק בדרך? דווייט האוורד מוכן לחזור לשחק בלייקרס

דווייט האוורד
דווייט האוורד | Will Newton/Getty Images

הסנטר, שהתדרדר ממעמד של אול-סטאר למעבר בין חמש קבוצות בחמש השנים האחרונות, אמר שאפשרות החזרה ללוס אנג'לס פתוחה מבחינתו ולא רק לקבוצה של לברון: "האווירה בסטייפלס סנטר משוגעת, גם עבור הקליפרס"

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות התחוללה סערה גדולה בקריירה של דווייט האוורד. הסנטר, פעם נציג קבוע במשחק האול-סטאר, נמצא בדרכו לקבוצה חמישית בחמש השנים האחרונות והשביעית בתשע עונות, אחרי שוושינגטון וויזארדס העבירה אותו בטרייד לממפיס גריזליס.

מבחינת "הדובים" המטרה היא להיבנות מחדש ולכן הם לא צפויים להשאיר את האוורד, אך סביר להניח שהם יתקשו למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לקבל אותו בטרייד, לכן הם ייאלצו לשחרר אותו – מה שישאיר לסנטר את הבחירה לגבי היעד הבא שלו. ואם זה תלוי ב"סופרמן", הוא מוכן לשוב לאקסית ואולי אפילו לשכנה שלה.

בראיון ל"לוס אנג'לס טיימס", האוורד אמר שהאפשרות לחזור לייקרס פתוחה בפניו: "אני לא יודע מה יקרה, אבל אני אוהב את לוס אנג'לס. הסטייפלס סנטר יהיה בטירוף העונה, כמו שהיה בכל ערב כששיחקתי שם. האווירה משוגעת, לא רק עבור הלייקרס אלא גם הקליפרס. אני חושב שהעבודה הקשה שלהם משתלמת עכשיו, תמיד תפסו אותם כאחות הקטנה של הלייקרס אבל הם החליטו לבלוט והם חייבים הרבה לחבר'ה כמו בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן וכריס פול, שהניחו את היסודות לקבוצה הזו. וכמובן שדוק ריברס עשה דברים גדולים".

הקדנציה הראשונה בלייקרס הייתה קטסטרופה. האוורד במדי הלייקרס (Ronald Martinez/Getty Images)
הקדנציה הראשונה בלייקרס הייתה קטסטרופה. האוורד במדי הלייקרס (Ronald Martinez/Getty Images)

עונתו היחידה של האוורד בלייקרס הייתה קטסטרופלית ובעצם היוותה את תחילת ההתדרדרות שלו, כאשר לאחר שש עונות בהן נבחר לאול-סטאר הוא חווה ירידה גדולה בנקודות וריבאונדים ופשוט לא השתלב בקבוצה. לאחר מכן עזב ליוסטון רוקטס והמשיך לדלג לאטלנטה הוקס, שארלוט הורנטס, לפני שהגיע לעיר הבירה וושינגטון, כשכל אחת מאותן קבוצות דחתה את האפשרות להשאיר אותו.

אם האוורד יגיע לקדנציה שנייה בל.א, היא תהיה שונה בתכלית מקודמתה. חזרה ללייקרס לא נראית ריאלית, שכן כוכבים כמו אנתוני דייויס ודימרקוס קאזינס ממלאים את עמדות הפנים, בנוסף לג'בייל מגי שהאריך את חוזהו. גם במקרה שיגיע לקליפרס הוא לא צפוי להוות חלק מרכזי בסגל.

חמש קבוצות בחמש שנים. האוורד במדי שארלוט הורנטס. (AFPׂ)
חמש קבוצות בחמש שנים. האוורד במדי שארלוט הורנטס. (AFPׂ)

רצונו של הסנטר, שחקן ההגנה של הליגה שלוש פעמים ברצף בין 2009 ל-2011, לשוב ללוס אנג'לס הוא מובן מאליו. וטרנים רבים כמו אמארה סטודמאייר ומונטה אליס מוכנים להצטרף לאחת הקבוצות בעיר תמורת שכר נמוך, כיוון ששתיהן צפויות להיאבק על האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי