ג'רי ווסט: "הקליפרס – הארגון הטוב ביותר שהייתי בו"

ג'רי ווסט סטיב באלמר
ג'רי ווסט סטיב באלמר | Gettyimages

האיש שאחראי לכמה מהשושלות המצליחות ב-NBA החמיא למועדון שצירף את קוואי לאונרד ופול ג'ורג' ("מרשים להשיג את שניהם בלילה אחד") והתרגש לקראת הקרבות מול הלייקרס: "זה יהיה כמו פלייאוף בכל פעם שנפגוש אותם"

(גודל טקסט)

כשמדברים על כדורסל, מעטים יודעים יותר טוב מג'רי ווסט. האיש אחראי להקמתן של כמה מהשושלות המצליחות ביותר ב-NBA, ביניהן זו של הלייקרס בתחילת שנות ה-2000 וגולדן סטייט בעשור הנוכחי. כעת הוא שותף לתחילתה של אחת נוספת, בתור חבר הנהלת לוס אנג'לס קליפרס שצירפה לאחרונה את קוואי לאונרד ופול ג'ורג', במהלך שהרעיד את עולם הכדורסל כולו.

"הלוגו" התראיין בארצות הברית והרעיף שבחים על הקליפרס כארגון: "סטיב באלמר (הבעלים) מוכן להשקיע כסף בשחקנים, אך גם בדרג הניהולי הבכיר. מעולם לא הייתי בארגון יותר טוב מזה, זה בטוח", אמר ווסט.

לאחר מכן, הוא הרחיב על שני שחקני הרכש שהצטרפו לקבוצה והחמיא לחברי ההנהלה על המהלך, בעודו מודה כי החלק שלו בהחתמות היה מינורי: "אני מנסה להיות הגון וישר כלפי כל השחקנים בליגה. אבל בכנות, אני חושב שהם צמד השחקנים הדו-כיווניים (התקפה והגנה) הכי טובים בענף. ולהשיג את שניהם בערב אחד זה די מרשים".

צפויים להקים שושלת מצליחה. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' (Vaughn Ridley/Getty Images)
צפויים להקים שושלת מצליחה. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' (Vaughn Ridley/Getty Images)

ווסט הדגיש את החלק של קוואי לאונרד במהלך, כשהגדיר אותו כחיוני: "השחקנים דיברו ביניהם. אני חושב שללא ההשפעה של קוואי על פול, לא היינו מצליחים להוציא את הטרייד עם אולקהומה סיטי לפועל".

הרבה דברים הולכים לטובת הקליפרס בימים אלו. עם לאונרד, ג'ורג' וצוות מסייע חזק מאחוריהם, הם זוכים לשבחים מצד ווסט, שיודע שיחד עם זאת צריך לכבד את היריבה העירונית: "אפשר להתווכח על זה, אבל ארבעה מתוך שבעת השחקנים הטובים בענף נמצאים בשתי הקבוצות האלו. אני משתוקק לראות אותן מתעמתות, זה יהיה יותר כמו פלייאוף בכל פעם שנפגוש אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי