חוזר לסן אנטוניו: טים דנקאן מונה לעוזר מאמן הספרס

טים דאנקן
טים דאנקן | Stacy Revere/Gettyimages

הסמל האגדי של המועדון שפרש בשנת 2016 יהיה חלק מהצוות המקצועי תחת גרג פופוביץ' החל מהעונה הבאה, כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי. וויל הארדי יהיה עוזר המאמן לצידו

(גודל טקסט)

זהירות, קאמבק מרגש לפניך: סן אנטוניו ספרס הודיעו הלילה (שני) על מינויו של טים דאנקן לתפקיד עוזר מאמן הקבוצה, לצידו של וויל הארדי. דאנקן יתאחד עם המאמן האגדי גרג פופוביץ', שבחר אותו בדראפט ב-1997 והדריך אותו במשך 19 שנה. עם דאנקן ופופוביץ', הספרס זכו בחמש אליפויות NBA והכוכב יליד איי הבתולה היה ה-MVP בשלוש סדרות גמר מתוכן. המאמן הוותיק אמר על המינוי: "רק מתאים, אחרי 19 שנה בהן עזרתי לו, שהוא יחזיר לי טובה".

דאנקן (43) פרש מכדורסל פעיל ב-2016 אחרי כאמור 19 שנה בקבוצה אחת, ונחשב לאחד הסמלים האחרונים בליגה הטובה בעולם. אחרי פרישתו, הגופיה מס' 21 אותה לבש בסן אנטוניו הופרשה יחד איתו ונתלתה בתקרת האולם הביתי כיאה לאחד הגדולים ביותר בתולדות המועדון אם לא הגדול שבהם. דאנקן מוביל את הספרס בכמעט כל מאזן אפשרי: משחקים, נקודות, ריבאונדים, חסימות ודאבל-דאבלים.

מאז פרישתו של השחקן האגדי, הספרס לא זכו להצלחה לה היה שותף כששיחק. הם הגיעו פעם אחת לגמר המערב, ב-2017 אז הובסו 4:0 בידי גולדן סטייט ווריירס, ובעונה האחרונה הודחו כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף בידי דנבר נאגטס. בעונה הקרובה, הם מקווים, האיחוד של פופוביץ' ודאנקן יוביל אותם חזרה לצמרת ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי