דיווח: יובל זוסמן עשוי לקבל חוזה זמני ב-NBA

יובל זוסמן
יובל זוסמן | אודי ציטיאט

אתר "ספורטאנדו" טוען שהפורוורד הישראלי מעורר עניין במספר קבוצות בליגה. בקיץ הנוכחי שיחק בליגת הקיץ, אחרי שלא נבחר בדראפט, ורשם ממוצעים של 3.2 נקודות ו-2.4 ריבאונדים

(גודל טקסט)
למרות שלא נבחר בדראפט ומיעט לשחק בליגת הקיץ, יכול להיות שבכל זאת נראה את יובל זוסמן ב-NBA בעונה הקרובה. על פי אתר "ספורטאנדו", זוסמן זוכה עורר עניין במספר קבוצות בליגה, השוקלות להציע לו חוזה ל-10 ימים, שעד היום הראשון של העונה הסדירה עשוי להפוך לחוזה "דו כיווני", כלומר כזה שבו ינוע בין סגל הקבוצה שתחתים אותו לקבוצת הבת שלה בליגת הפיתוח.


זוסמן שיחק בליגת הקיץ במדי קליבלנד קבאלירס ורשם ממוצעים של 3.5 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות למשחק. במשחקים האחרונים הוא פתח בחמישייה וקיבל יותר דקות, והרושם החיובי שהותיר הוא בעיקר בצד ההגנתי, כאשר אם יציג קליעה יציבה יותר מחוץ לקשת (23% בליגת הקיץ) הוא יוכל לענות להגדרת ה-"D&3", כלומר שחקן שתורם הגנה ושלשות, תכונה שהרבה קבוצות מחפשות בשחקני הספסל שלהן בעמדות 2-3.


הישראלי בן ה-21, שנבחר לשחקן המצטיין בזכייה באליפות אירופה עד גיל 20 בשנה שעברה, חתם ב-2017 על חוזה לארבע שנים במכבי תל אביב. אם לא ימצא בית קבוע בליגה הטובה בעולם, הוא צפוי להמשיך בשורות הצהובים, אחרי שבעונה האחרונה עשה קפיצת מדרגה והציג יכולת טובה נגד קבוצות מהטופ היבשתי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי