תומפסון: "זו בורות להגיד שהשושלת של גולדן סטייט נגמרה"

קליי תומפסון
קליי תומפסון | AFP

למרות העזיבה של דוראנט, הצלף בטוח שקבוצתו תמשיך להיות מעצמה במערב: "לא חכם לזלזל בנו". על הפציעה הקשה שעבר: "זה החלק הכי טרגי בספורט, עדיין לא יודע מתי אחזור"

(גודל טקסט)

בראיון ראשון מאז שקרע את הרצועה הצולבת במשחק השישי של סדרת גמר ה-NBA, כוכב גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון התייחס לפציעה הקשה שעבר, לחוזה החדש שקיבל בקיץ הנוכחי והצהיר כי למרות העזיבה של קווין דוראנט לברוקלין נטס, קבוצתו היא עדיין מעצמה במערב.

"מן הסתם שזה החלק הכי טרגי בספורט", אמר הצלף ל-ESPN, "מעולם לא חוויתי את חומרתו של קרע ברצועות או פציעה קשה אחרת, אז בהתחלה לא הרגשתי שהנזק גדול כל כך. הייתי בשיא האדרנלין אז חשבתי שרק נקעתי את הברך, אבל כשירדתי לחדר ההלבשה זה מאוד התנפח והרגיש לא טוב. זה מרגיש לא טוב כשאתה חסר אונים והקבוצה מתחרה שם על הפרקט".

תומפסון, שעבר לפני חודש ניתוח לשיקום הפציעה, אמור להחלים באופן מלא בהתאם לזמן ההחלמה המתוכנן אך אמר שהוא בספק אם יחזור לפני פגרת האולסטאר: "אני לא רוצה למהר כי אני רוצה לשחק עד גיל 38, 39, 40", אמר הקלע, "זו התכנית, במיוחד בגלל יכולת הקליעה שלי. אני אשמח לעלות על הפרקט בעונה הקרובה, אבל לא יודע מתי זה יהיה".

החלק הכי טרגי בספורט. קליי תומפסון ברגע הפציעה הקשה (Lachlan Cunningham/Getty Images)
החלק הכי טרגי בספורט. קליי תומפסון ברגע הפציעה הקשה (Lachlan Cunningham/Getty Images)

השחקן הדגיש שקבוצתו הייתה ברת מזל להצליח לאורך זמן ללא פציעות קשות: "כל כך הרבה קבוצות גדולות בהיסטוריה נפלו בגלל פציעות ואנחנו הגענו לחמישה גמרים רצופים עם הרבה מזל. היו מהמורות בדרך, אבל שום דבר משמעותי כמו שקרה לקווין ולי", אמר תומפסון וסיפר שהרגיש נבוך כשהווריירס הציעו לו חוזה מקסימום לחמש שנים: "הם הפגינו נאמנות וכבוד כלפיי בהצעה הזו, הלכתי על זה מיד רק בגלל שעם מה שעברתי בקבוצה הזו ובמועדון הזה, היה לי קשה לעזוב והרגשתי שיש לנו עסק לא פטור, אחרי שהיינו כל כך קרובים לאליפות רביעית".

למרות המהפכה בסגל, חברו של סטף קרי בצמד ה"ספלאש בראדרס" בטוח שגולדן סטייט היא עדיין כוח משמעותי: "מוקדם מדי להגיד שהשושלת נגמרה. עדיין יש לנו את סטף קרי, פעמיים MVP בעבר, דריימונד גרין, שזכה בתואר שחקן ההגנה של העונה והתוספת של דיאנג'לו היא מתנה אדירה עבורנו, הילד הזה הולך להפוך לסופרסטאר בליגה הזו. חבריי לקבוצה ואני נשמנו לרווחה כשראינו שהוא מצטרף, אחרי שאיבדנו את איגודאלה וליווינגסטון".

"אני חושב שזו בורות להגיד שהשושלת נגמרה", המשיך תומפסון, "כי אני הולך לחזור ב-100 אחוז ואפילו אתלטי יותר וזה לא יהיה חכם לזלזל בנו. זה כל מה שיש לי להגיד, במיוחד בגלל הכימיה והבסיס שעדיין יש לנו, אני חושב שאנחנו יכולים להמשיך את הריצה הזו".

לא ממליץ לזלזל בגולדן סטייט. קליי תומפסון (Noah Graham/NBAE via Getty Images)
לא ממליץ לזלזל בגולדן סטייט. קליי תומפסון (Noah Graham/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי