מסכימים? יאניס אנטטוקומפו נבחר לשחקן הטוב ב-NBA

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | AFP

ב-ESPN הציבו את היווני של מילווקי באקס בפסגת הדירוג שלהם לקראת העונה הקרובה. קוואי לאונרד, ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה שהוביל את טורונטו ראפטורס לאליפות היסטורית, הגיע למקום השני

(גודל טקסט)
אחרי שבשבוע האחרון פרסמה רשת ESPN את הדירוג שלה ל-100 השחקנים הטובים ב-NBA, היום (שישי) נחשף מיהם שני השחקנים שהוצבו בראש הרשימה. למרות שקוואי לאונרד הוביל בעונה האחרונה את טורונטו ראפטורס לאליפות היסטורית ונבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר, הסמול פורוורד הוצב במקום השני, כאשר ה-MVP של העונה הסדירה האחרונה, יאניס אנטטוקומפו, נבחר לשחקן הטוב בליגה לקראת העונה הקרובה.


אנטטוקומפו התקדם מהמקום הרביעי, שבו הוצב לפני העונה הקודמת, בעוד לאונרד קפץ שישה מקומות אחרי שדורג שמיני אשתקד. "כולם ציפו מאנטטוקומפו להיות טוב, אבל עד כדי כך טוב? אין מצב", נכתב על היווני, "כעת הציפייה היא שיביא את מילווקי צעד אחד יותר מהיכן שנעצר בשנה שעברה – גמר המזרח. השאלה הגדולה היא כיצד יעמוד הגריק פריק בהר הציפיות".


אתמול פורסמו מקומות 3-10, שם התגלה כי לברון ג'יימס נושל מהפסגה לראשונה מאז עונת 2011/12, אז למעשה החל הדירוג. 'המלך' הוצב במקום השלישי, בעוד סטף קארי, שהיה במקום השני אשתקד, נפל למקום השישי. ניקולה יוקיץ' ופול ג'ורג', שהיו מחוץ לעשירייה המובילה בשנה שעברה, נכנסו למקום השביעי והעשירי בהתאמה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי