פול ג'ורג': "קוואי לאונרד ואני – הצמד הכי טוב ב-NBA"

פול ג'ורג'
פול ג'ורג' | Josh Lefkowitz/Getty Images

צמד הכוכבים החדש של לוס אנג'לס קליפרס דיבר לקראת עונת הבכורה בקבוצה, הפורוורד שהגיע מאוקלהומה ייעדר לפחות עד נובמבר. ה-MVP שהגיע מטורונטו: "כולי מפוקס בלהוביל אותנו לגמר"

(גודל טקסט)
לוס אנג'לס קליפרס, המועמדת הבכירה לזכות באליפות ה-NBA בעונה הקרובה, פתחה את ההכנות שלה עם יום התקשורת השנתי ובו התייצבו מול המיקרופונים שני הכוכבים החדשים של הקבוצה, שהפכו אותה למאיימת העיקרית על התואר על פי סוכנויות ההימורים – קוואי לאונרד ופול ג'ורג'.


לאונרד, שזכה בפרס ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה לאחר שהוביל את טורונטו ראפטורס לאליפות היסטורית, אמר שהוא מתחיל את השנה במצב בריאותי הרבה יותר טוב בהשוואה לאשתקד: "בשנה שעברה התמודדתי עם פציעה וידענו שצריך לשמור עליי במהלך העונה כדי להגיע בכושר טוב לפלייאוף. הפעם אני מרגיש טוב, הרבה יותר טוב מאיך שהרגשתי לפני העונה הקודמת". על האפשרות שישחק באולימפיאדת טוקיו 2020: "אני רוצה לשחק, אבל כל דבר בעתו. כרגע אני כולי מפוקס במטרה להוביל את הקליפרס לגמר".


ג'ורג', שסיים שלישי במירוץ לתואר השחקן המצטיין של העונה הסדירה אחרי שסיפק את עונת השיא בקריירה שלו במדי אוקלהומה סיטי, היה נחרץ לגבי הפוטנציאל של הציוות שלו עם לאונרד: "אנחנו הצמד הכי טוב ב-NBA. כשאתה רואה שני שחקנים כל כך שלמים בשני הצדדים של המגרש, באליטה של הליגה, שיכולים להוות מטרה בהתקפה ולעצור את כוכב היריבה בהגנה, אני לא רואה איך אפשר לנצח את זה".


מפוקס בהובלת הקליפרס לגמר. קוואי לאונרד לצד לו וויליאמס (Josh Lefkowitz/Getty Images)
מפוקס בהובלת הקליפרס לגמר. קוואי לאונרד לצד לו וויליאמס (Josh Lefkowitz/Getty Images)


הפורוורד דיבר על היכולות המדהימות של הקליפרס בצד ההגנתי: "זה הולך להיות מפחיד. עם קוואי, בברלי ועוד שחקנים יחד איתי, נוכל לעשות משהו מיוחד בהגנה. בכנות, אני חושב שבפעם הראשונה אנשים ייהנו יותר לראות אותנו בהגנה מאשר בהתקפה".


הבשורה הפחות טובה מבחינת הקליפרס היא ש-PG יחמיץ את פתיחת העונה, כיוון שהוא עדיין מתאושש מניתוחים שעבר בשתי הכתפיים בסיום העונה האחרונה: "אחמיץ את ההכנה ונכון לעכשיו, אני בחוץ עד סוף אוקטובר. אבל אני מקווה לחזור בנובמבר", אמר ג'ורג'.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי