"ראו הוזהרתם". הלייקרס שלחו מסר לליגה אחרי שפירקו את גולדן סטייט

לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס
לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס | Ezra Shaw/Getty Images

מחצית אחת הספיקה ללברון ג'יימס ואנתוני דיוויס כדי להוביל את קבוצתם לניצחון 101:123 שהיווה הצהרת כוונות. המאמן ווגל התפעל מ-AD: "הוא מפלצת". מג'יק ג'ונסון צייץ: "קבוצות ה-NBA, היזהרו"

(גודל טקסט)
אנחנו עדיין רק בקדם העונה, אבל הלייקרס כבר שולחים מסרים לליגה. הקבוצה מלוס אנג'לס טיילה הלילה (בין שבת לראשון) לניצחון 101:123 על גולדן סטייט ווריירס, זאת כשהצמד לברון ג'יימס ואנתוני דיוויס נשאר על הספסל לאורך כל המחצית השנייה. ההופעה הראשונה של שני הכוכבים יחדיו השאירה טעם לעוד, לאחר ש-AD השלים דאבל-דאבל של 22 נקודות ועשרה ריבאונדים, בעוד 'המלך' סיים עם 15 נקודות ושמונה אסיסטים. השניים הצהירו על כוונותיהם כבר מהפתיחה, כשהריצו את הלייקרס ל-0:11.


גם הגארד של גולדן סטייט דיאנג'לו ראסל התרשם: "הם נראים כמו קבוצה מליגת פנטזי, מגניב לראות את לברון משחק עם כל הגבוהים האלו". לצד ג'יימס ודיוויס פתחו בחמישייה אייברי בראדלי, דני גרין וג'בייל מגי, אך המאמן פרנק ווגל ימשיך לנסות הרכבים שונים במשחקי ההכנה. תוך רבע אחד בלבד, דיוויס קלע 17 נקודות ב-7/11 מהשדה, בזמן שכל גולדן סטייט צברה 20 באחוזי דיוק נמוכים הרבה יותר. "הוא מפלצת", התפעל ווגל מהפורוורד, "יהיה מאוד קשה לעצור אותו העונה, אוהדי הלייקרס צריכים להתרגש".


לברון הסביר את התיאום בינו לבין חברו החדש לקבוצה: "זה נראה טוב בגלל היחסים שהיו בינינו לפני ששיחקנו יחד, אנחנו ישירים אחד עם השני ומסוגלים לקבל ביקורת בלי לייפות שום דבר. הוא יושב לי על האוזן ואני על שלו, אבל הכל במטרה להשתפר ולאתגר אחד את השני".


שלח מסר לליגה. אנתוני דיוויס (Ezra Shaw/Getty Images)
שלח מסר לליגה. אנתוני דיוויס (Ezra Shaw/Getty Images)


לדיוויס היו 43 שניות ברבע הראשון שבהן הוא הטביע על גולדן סטייט שלוש התקפות ברציפות, אחת מהן אחרי אסיסט של ג'יימס ועוד אחת באליי-הופ מרונדו. הכוכב שהגיע מניו אורלינס התייחס לכך בצניעות כשאמר שרק ניסה להיות אגרסיבי ולהכניס את עצמו לקצב, אבל התצוגה שלו עוררה הד גדול עד כדי כך, שבאותו זמן מג'יק ג'ונסון צייץ בטוויטר: "הלייקרס נתנו הצגה נגד גולדן סטייט ברבע הראשון. שאר קבוצות ה-NBA, היזהרו!". גם בטוויטר הרשמי של הקבוצה נכתב מסר דומה: "ראו זאת כאזהרה"..




זה היה רק משחק הכנה, אבל הלייקרס בהחלט הרשימו. גם גב'ייל מגי סיים עם דאבל דאבל (10 נקודות ו-13 כ"ח) והניצחון אף הגיע ללא קייל קוזמה, שנעדר עקב בעיה בקרסולו השמאלי. ביום חמישי הם יתמודדו נגד ברוקלין נטס וכבר בעוד קצת יותר משבועיים יתחיל האקשן האמיתי, עם קרב נגד היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי