הצהרת כוונות: הקליפרס ניצחו 102:112 את הלייקרס במשחק הפתיחה

קוואי לאונרד , לברון ג'יימס
קוואי לאונרד , לברון ג'יימס | Brian Rothmuller/Icon Sportswire via Getty Images

הקרב על לוס אנג'לס החל: החבורה של דוק ריברס הציגה משחק הגנתי מרשים שלא השאיר ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס סיכוי. קוואי לאונרד בלט בבכורה עם 30 נקודות. 28 נק' של דני גרין לא הספיקו

(גודל טקסט)
הרגע שכולם חיכו לו הגיע. הבוקר (רביעי), הלייקרס והקליפרס נפגשו במשחק הפתיחה של עונת ה-NBA והעניקו לנו טעימה ראשונה מהקרב על לוס אנג'לס

שתי הקבוצות זכו לניסוי כלום ראשון, כשלברון ג'יימס זכה לשתף פעולה לראשונה עם אנתוני דייויס במדים הצהובים סגולים, תחת הדרכתם של פרנק ווגל וג'ייסון קיד. בצד השני, הקליפרס של דוק ריברס הציגו לראשונה את הרכש הנוצץ מהקיץ והשחקן המצטיין של גמר 2019 קוואי לאונרד, כשחברו החדש לקבוצה, פול ג'ורג' צפה מהספסל בעקבות ניתוח הכתף שערך בקיץ.
 

וכבר מהרגע הראשון ניתן היה לראות שמדובר במשחק פלייאוף לכל דבר. הלייקרס פתחו את המשחק מצוין עם ריצת 2:13, כשמשחק ההתקפה וההגנה מבוסס כולו על אנתוני דייויס הדומיננטי, שסיים את הרבע הראשון עם 9 נקודות והראה שיתוף פעולה מצוין עם ג'יימס. מנגד, לו וויליאמס וג'מייקאל גרין התבלטו, והקליפרס סיימו את הרבע הראשון בפיגור 25:22.



 


הרבע השני היה שייך לקוואי לאונרד, שעלה לפרקט אגרסיבי וביחד עם וויליאמס והארקלס הוביל את הקליפרס לריצת 14:25, כשהוא קולע 16 נקודות ברבע. ההתקפה של דוק ריברס התחברה והפכה את התוצאה, 54:62 לקליפרס במחצית.

נגמר? ממש לא. הצוות המסייע של הלייקרס חזר מההפסקה בטירוף, ובעיקר דני גרין, הקלעי הותיק הנהדר שהגיע בקיץ מטורונטו, צלף ארבע שלשות ועזר ללייקרס לחזור למשחק. דייויס החל להשתלט על הצבע והוסיף 7 נקודות, הקליפרס מנגד התקשו למצוא תשובות והרבע השלישי הנהדר נגמר בשוויון 85:85

 

 



ברבע הרביעי המתח הגיע לשיאו. לאונרד נראה נהדר בשני צידי המגרש והוביל את קבוצתו לריצת 0:7 אחרי שתי דקות, כולל בלוק אדיר על דוויט הווארד. וההגנה של הקליפרס בהובלת פטריק בוורלי הצליחה לשתק את ההתקפה של פרנק ווגל והמשחק התחיל לברוח, כשמונטרזל הארל קולע כמה סלים ענקיים וסוגר את הסיפור.


דני גרין, שרשם את המשחק השני בטיבו בקריירה (28 נקודות, 10/14 מהשדה) עשה ככל יכולתו כדי להשאיר את הלייקרס בחיים, אך ההתקפה של הלייקרס, ובעיקר ג'יימס ודייויס (5/18 במחצית השנייה) לא הרשימו והקליפרס שייטו לניצחון יוקרתי במשחק הפתיחה. 







קוואי לאונרד נבחר למצטיין כשסיים את המשחק עם 30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אנתוני דייויס רשם בכורה מוצלחת (25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), אך ערב חלש של לברון ג'יימס (18 נק', 9 ריב' ו-8 אס') לא הספיקו בשביל הלייקרס, שיחכו לשובם של קייל קוזמה וראג'ון רונדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי