לברון ג'יימס: "התרגשתי לחזור. הקליפרס? זו לא יריבות"

לברון ג'יימס , קוואי לאונרד
לברון ג'יימס , קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images

בלייקרס שמרו על פרופורציות לאחר ההפסד ליריבה העירונית במשחק הפתיחה: "זה לא היה מבחן גדול". דייויס: "אני ולברון עדיין לומדים לשחק ביחד". קוואי: "התרגשתי לשחק מול המשפחה שלי"

(גודל טקסט)
עונת 2019/20 של ה-NBA נפתחה עם משחק שענה על כל הציפיות. הבוקר (רביעי), הלוס אנג'לס קליפרס אירחו את הלייקרס לדרבי הראשון שנערך העונה ב'סטייפלס סנטר', ושתי הקבוצות שייפגשו שלוש פעמים נוספות העונה, הציגו משחק פלייאוף כבר בשלב כה מוקדם של העונה.


הקליפרס, עדיין נטולי פול ג'ורג' יצאו עם ידם על העליונה הפעם, בזכות הופעת בכורה נהדרת של קוואי לאונרד (30 נק', 6 ריב' ו-5 אס'). השחקן המצטיין של גמר 2019 היה נרגש בסיום המשחק בעקבות החזרה לעיר הולדתו:


"הייתה בכורה נהדרת ומלאת אמוציות, אני שמח שהשגנו את הניצחון. התאמנו מצוין בשבוע האחרון, דחפנו אחד את השני לגבול וראינו את התוצאה על המגרש. כשאני משחק כדורסל אני חושב רק על המהלך הבא, אבל אתמול בלילה לפני המשחק התרגשתי כשחשבתי שהמשפחה שלי תגיע למשחק בעיר נעוריי, זאת הרגשה מדהימה".


על חבריו החדשים לקבוצה אמר קוואי: "בעונה שעברה הם היו במקום השביעי במערב בלעדיי, הם לוחמים והעובדה שהצטרפתי לא תשנה את זה. עדייו חסרים לנו שחקנים כמו רודני מקגרודר ופול ג'ורג', כשהם יחזרו הם יעניקו לנו הרבה עומק ואיכות". 







 



גם מאמן הקליפרס, דוק ריברס התמוגג מהיכולת של הרכש הנוצץ: "קוואי היה אינטנסיבי מאוד. אפשר היה להרגיש את זה מהרגע הראשון, אין ספק. טיירון לו אמר לי בפתיחת המשחק להסתכל על המעגל סביב קפיצת הביניים. כל השחקנים דיברו ביניהם וזזו, חוץ ממנו. הוא פשוט עמד, הסתכל על השופט והיה נראה כאילו הוא רק רוצה שהמשחק יתחיל".



בצד המפסיד, לברון ג'יימס שחזר מהיעדרות ארוכה עם משחק פושר (18 נק', 9 ריב', 8 אס'), לא התרגש במיוחד מההפסד: ""אני לא מסכים שזה היה מבחן גדול. זה היה המשחק הראשון של העונה, ה-NBA חזר וכולם מנסים לייצר נראטיב של יריבות גדולה, אבל שתי הקבוצות עדיין לא נמצאות איפה שהם רוצות להיות וזאת לא יריבות. אנחנו מנסים להשתפר בכל יום ולהיות הכי טובים שאפשר, עשינו דברים טובים היום ודברים לא טובים, זה קורה במשחק הראשון, בעיקר בקבוצות חדשות. מחר נגיע לחדר הוידאו וננתח את הטעויות שעשינו".


אנתוני דייויס, שערך בכורה בלייקרס, דיבר על שיתוף הפעולה עם לברון: "שנינו מאוד אגרסיביים בסגנון משחק שלנו, לכן אנחנו מפספסים אחד את השני לפעמים, אנחנו צריכים למשוך את הדאבל טים ולנצל את זה שאחד מאיתנו פנוי. אבל זה עדיין המשחק הראשון, ננתח בוידאו מה אנחנו צריכים לשפר ונמשיך הלאה".



לברון ג,יימס ואנתוני דייויס. עדיין לומדים לשחק יחד (Harry How/Getty Imagesׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי