בעקבות שריפות בל.א: לברון ג'יימס נאלץ לפנות את ביתו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

מדורות שהתפשטו ברחבי קליפורניה גרמו לכוכב הלייקרס לנטוש את משכנו יחד עם המשפחה. "זה לא צחוק, איזה לילה משוגע!", צייץ השחקן בטוויטר

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר שהשלים ניצחון על שארלוט הורנטס לפנות בוקר (בין ראשון לשני), לברון ג'יימס הודיע באמצעות חשבון הטוויטר שלו על כך שהוא ומשפחתו נאלצו לפנות את ביתם, בעקבות שריפות ענק הבוערות בכל קליפורניה. מדורה שהתפשטה לאורך יותר מ-400 דונם בצד המערבי של כביש 405 בלוס אנג'לס, בשעות הבוקר המוקדמות בארצות הברית, הביאה לפינויים הבהול של כ-3,300 בתים באזור.


כוכב לוס אנג'לס לייקרס צייץ סביב השעה 4 לפנות בוקר על כך שגם הוא ומשפחתו נקלעו למצב חירום, כששכונת ברנטווד שבה הוא מתגורר נאלצה להתפנות, מה שהביא אותם לשוטט בחיפוש אחר חדר. מאוחר יותר עדכן כי מצאו מקום ללון בו: "השריפות האלה לא צחוק! איזה לילה משוגע! מתפלל עבור כל המשפחות באזור שנפגעו מהמצב, בבקשה תגיעו למקום מבטחים בהקדם".


קינג ג'יימס רכש את האחוזה שלו בשנה שעברה בסכום של 23 מיליון דולר ומחזיק שני בתים נוספים, אחד בלוס אנג'לס והשני בעיר הולדתו אקרון. המשחק הבא של הלייקרס באולמם הביתי ייערך בשלישי בלילה, נגד ממפיס גריזליס.







עוד באותו נושא: לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי