כבר פוזל החוצה? אנתוני דיוויס: "לשחק בשיקגו זו אפשרות"

אנתוני דיוויס
אנתוני דיוויס | Ronald Martinez/Getty Images

כוכב הלייקרס ניצל את השהות בעיר הולדתו לקראת המשחק נגד הבולס כדי לבקר בבית הספר בו למד, שם אמר: "אין כמו לשחק בבית". על ההשפעה של דריק רוז עליו: "הוא נתן לכולנו תקווה"

(גודל טקסט)
אנתוני דיוויס רק הגיע ללוס אנג'לס לייקרס ולא צפוי לעזוב אותה בקיץ הבא, אך הוא ממשיך להשאיר את הדלת למעבר אפשרי לשיקגו פתוחה. הפורוורד, יליד עיר הרוחות שאותה הוא מחשיב כ"מכה של הכדורסל", ניצל את שהות קבוצתו בעיר לקראת המפגש עם הבולס הלילה (בין שלישי לרביעי) והפתיע את קבוצת הכדורסל של בית הספר בו הוא למד בילדותו.


אחד התלמידים באירוע שאל את AD, שיהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית, לגבי הסיכוי שילבש את מדי שיקגו בעתיד: "בכנות, אין כמו לשחק בבית", השיב דיוויס, "אני לא יודע. אהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, אז נראה. זו אפשרות". אמנם ניו יורק היא העיר לה הוצמד הכינוי שהוזכר לעיל, אבל ילידי העיר שיקגו שמככבים היום בליגה כמו דריק רוז, פטריק בוורלי וג'בארי פארקר, גורמים לדיוויס לחשוב אחרת: "יש לנו כאן את השחקנים הטובים אי פעם. אומרים שניו יורק היא המכה של הכדורסל, אבל זה אפילו לא קרוב".


אחרי שנבחר לשחקן השבוע החולף ב-NBA, כוכב הלייקרס הצביע על הקשיחות שפיתח בעיר הולדתו כגורם מרכזי ליכולתו המרשימה כשחקן. בילדותו העריץ את דריק ריק, שנבחר במדי הבולס ל-MVP הכי צעיר בתולדות הליגה. בשבוע האחרון, רוז התארח ב"יונייטד סנטר" והתקבל בהוקרה גדולה מצד הקהל המקומי, שהריע לו עם כניסתו למשחק בקריאות MVP.




דיוויס אמר שהוא מקווה להשאיר חותם דומה ביום מן הימים: "הוא נתן לי תקווה. אפילו רציתי לשחק באוניברסיטת ממפיס בגללו (בחר בקנטאקי בסופו של דבר), אבל אז המאמן ג'ון קליפארי עזב. אני חושב שרוז הוא האליל של אנשים רבים, בגלל מה שהוא הצליח להשיג. כל מה שהוא עשה עם הבולס, הבחירה ל-MVP וההגעה לפלייאוף, אלו דברים שלא חשבנו שיקרו לנו בשכונה שבה גדלנו ובמצבים שהיינו בהם. הוא נתן תקווה לכל שחקני הכדורסל בשיקגו וזו הסיבה שהוא מקבל כל כך הרבה אהבה כשהוא מגיע לכאן".


משחק האול-סטאר ייערך השנה בעיר ודיוויס כמובן ישמח להיות נוכח: "אני מקווה שבאותו סוף שבוע נוכל להראות מדוע שיקגו היא עיר נהדרת כפי שאנחנו מכירים אותה", אמר הפורוורד, "כשמביאים את כולם למכה של הכדורסל זה תמיד נהדר, כשאני מתרגש ומקווה שאוכל לשחק שוב באול-סטאר לעיני הקהל הביתי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי