אנטטוקומפו עשה היסטוריה, מוראנט השתווה לג'ורדן

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Harry How/Getty Images

היווני הפך לראשון שמגיע ל-200 נקודות, 100 ריבאונדים ו-50 אסיסטים בשמונת המשחקים הראשונים של העונה. הרוקי רשם ציון דרך שהושג רק על ידי "הוד אווירותו". וגם: בן סימונס נפצע ופול ג'ורג' יחזור בקרוב

(גודל טקסט)
יאניס אנטטוקומפו ממשיך לעשות היסטוריה. במפגש שהתקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) בין שתיים מהמועמדות הבכירות להגיע לגמר ה-NBA, מילווקי באקס גברה על לוס אנג'לס קליפרס, שהעניקה מנוחה לקוואי לאונרד – מה שפינה את הבמה ל"גריק פריק". היווני היה רחוק אסיסט בודד מטריפל-דאבל לאחר שסיים עם 38 נקודות, 16 כדורים חוזרים ותשעה אסיסטים ובעקבות כך, הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שמגיע ל-200 נקודות, 100 ריבאונדים ו-50 אסיסטים בשמונת המשחקים הראשונים של העונה.




אנטטוקומפו רשם נתון אדיר נוסף: זה היה המשחק השלישי ברציפות שבו השיג לכל הפחות 30 נקודות, 15 ריבאונדים וחמישה אסיסטים. רק חמישה שחקנים בהיסטוריה של ה-NBA עשו זאת לפניו – כרים עבדול ג'באר, אוסקר רוברטסון, בוב פטיט, ווילט צ'מברליין ואלג'ין ביילור. עם זאת, יאניס הוא הראשון שעושה זאת מאז האיחוד בין ה-NBA ל-ABA בשנת 1976. מאמן הקליפרס, דוק ריברס, הגדיר את התופעה בפשטות: "הוא בהמה".




שחקן נוסף שרשם ציון דרך משמעותי הלילה הוא הרוקי ג'ה מוראנט. רכז ממפיס גריזליס קלע 26 נקודות בניצחון על מינסוטה טימברוולבס ואחרי שבעה משחקים, ממוצעיו עומדים על 20.4 נקודות ב-52% מהשדה ו-5.3 אסיסטים. היחיד שהעמיד נתונים של 20 נקודות, 50% הצלחה בזריקות וחמש מסירות לסל בשבעת משחקיו הראשונים בקריירה, היה מייקל ג'ורדן בעונת 1984/85.




סימונס נפצע בכתפו וייבדק היום, חזרת פול ג'ורג' מתקרבת
רכז פילדלפיה בן סימונס נפגע במהלך המשחק של קבוצתו נגד יוטה הלילה ועל פי הדיווחים, סובל בנקע בכתפו הימנית. האוסטרלי צפוי לעבור היום בדיקה בדנבר, לקראת המשחק בין הסיקסרס לנאגטס בלילה שבין שישי לשבת. בהיעדרו, ראול נטו וטריי ברק ייאבקו על מנת דקות גדולה יותר בעמדת הרכז.


בשורות לוס אנג'לס קליפרס, פול ג'ורג' עשוי לחזור לשחק ביום רביעי הבא במפגש עם יוסטון רוקטס, או יום לאחר מכן, כאשר הקבוצה מעיר המלאכים תשחק נגד ניו אורלינס פליקנס. כידוע, PG החמיץ את פתיחת העונה כיוון שהוא מתאושש משני ניתוחים שעבר בכתף במהלך פגרת הקיץ. מדובר בבשורה נהדרת עבור הקליפרס, שכן ג'ורג' יעזור להוריד מהעומס על קוואי לאונרד ויחד איתו הקבוצה תוכל לשאוף להוריד את היריבה העירונית, הלייקרס שהחלו את העונה עם שישה ניצחונות והפסד בודד, מפסגת המערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי