קוואי לאונרד: "זה לא היה הלילה שלי, אבל היה כיף לנצח"

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס קליפרס פגש את טורונטו רפטורס, אותה הוביל לאליפות בעונה שעברה, ואמר על הקושי מול חבריו לשעבר, לאחר שקלע 8 נקודות מקו העונשין מתוך 12 בסך הכל: "ניסו לקחת ממני את הכדור בכל מחיר"

(גודל טקסט)

לפני שלוס אנג'לס קליפרס אירחה הלילה (בין שני לשלישי) את האלופה טורונטו רפטורס וגם ניצחה אותה 88:98, נרשמה התרגשות גדולה במסדרונות האולם וגם על הפרקט, כאשר קוואי לאונרד פגש את חבריו בעונה שעברה – אותם הוביל לאליפות היסטורית – וכנראה שזה השפיע עליו עד מאוד, כי הוא רשם את משחקו החלש ביותר העונה.

חיוכים וחיבוקים נרשמו בין לאונרד לשחקני האלופה לפני המשחק, אולם במהלכו הם ממש לא עשו חיים קלים לקוואי, אפילו להיפך. "הרפטורס הזכירו לו עד כמה הם יכולים להיות מציקים, לכדו אותו במלכודות רחוק מהסגל ועשו הכל כדי להפריע ל-MVP של גמר העונה שעברה", נכתב ב-ESPN.

לאונרד החטיא 11 זריקות וסיים עם 12 נקודות בלבד (2 מ-11 מהשדה, 0 מ-4 מחוץ לקשת) ב-35 דקות, קלע 8 נקודות מקו העונשין, אבל עדיין היה מרחק אסיסט אחד מטריפל דאבל אחרי שלקח 13 ריבאונדים ובסופו של דבר, למרות הכל, סיפק תרומה משמעותית בדרך לניצחון.

"זה נגמר", אמר קוואי לאונרד כשנשאל אם יש לו רגשות לאקסית, "כמו שאמרתי גם לפני המשחק, היה לי נהדר בטורונטו, אבל אני כעת בפרק חדש בחיי והכי חשוב שניצחנו. אני לא יכול לחיות בעבר או להמשיך להתרגש שזכיתי באליפות בעונה שעברה עם קבוצה אחרת, גם הם מרגישים כך כלפיי וזה בסדר גמור. אני שחקן הקליפרס עכשיו".


לאונרד בדרך לסל. "אני שחקן הקליפרס עכשיו" (Harry How/Getty Images)

לאונרד אולי רשם את המשחק החלש ביותר שלו העונה מבחינת המספרים, אבל זה עדיין הספיק לקליפרס כדי לנצח הודות למספר מהלכים מצוינים שלו ברבע הרביעי ולשפר את מאזנם ל-3:7. על המשחק אמר הכוכב: "הם עשו אותי טוב יותר. ברגע שעברתי את החצי הם ניסו לקחת ממני את הכדור בכל מחיר ועברו לשמירה כפולה, אבל זה גם מה שעשה את החברים שלי טובים יותר.

"יריבות יעשו את זה את זה גם בפלייאוף וברור שזה ימנע ממני לקחת זריקות פתוחות – וזה מה שמנצח משחקים, אבל החברים עשו עבודה טובה מאוד ואני שמח על כך כי זה עושה את כולנו טובים יותר. זה לא היה הלילה שלי, אבל היה כיף להתחרות מול חברים מהעונה שעברה ולומר להם שניצחתי אותם", סיכם הכוכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי