ריברס הבן חגג את הרחקת אביו: "זה היה כיף, לא אשקר"

דוק ריברס
דוק ריברס | Harry How/Getty Images

מאמן הקליפרס ספג שתי עבירות טכניות נגד יוסטון ובנו אוסטין, שחקן היריבה, נהנה מכל רגע: "ידעתי שזה בדרך, ראיתי את המבט הזה בעבר". ווסטברוק ביקר את ההגנה של בוורלי: "עובד על כולם בעיניים"

(גודל טקסט)
רגע קומי התרחש הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק בין לוס אנג'לס קליפרס ליוסטון רוקטס, שנגמר בניצחון של האורחים 93:102. דקה וחצי לסיום ההתמודדות, מאמן הקליפרס דוק ריברס נקלע לוויכוח סוער עם השופטים. בנו אוסטין, שלובש את מדיה של יוסטון, הגיע לאזור וסימן לאנשי המשרוקית לפסוק לעבירה טכנית נגד אביו, מה שאכן קרה בסופו של דבר וגרם להרחקתו של המאמן.


אוסטין נראה משועשע מאוד מהסיטואציה וחגג את הרגע כשסימן לאוהדי יוסטון להרעיש, תוך כדי שהוא מסמן לאביו בתנועת "צלצל אליי". כשנשאל לאחר המשחק אם הוא נהנה לראות את דוק מורחק, שחקן הרוקטס לא התבייש להודות: "כן, ידעתי שזה בדרך. ראיתי את המבט הזה בעיניים שלו הרבה פעמים בעבר. כשהוא מתחיל למצמץ במהירות אתה יודע שהעצבים שלו עולים, אז אמרתי לטוני (השופט הראשי) שישרוק לו. והוא אכן שרק".


לגבי האפשרות שהסיטואציה תעלה לדיון בשולחן חג ההודיה הקרב ובא, ריברס הבן השיב בהומור: "אני בספק אם תהיה ארוחה. האמת שהוא רגיש לדברים כאלה, אז נראה מה יהיה. זה היה רגע טוב, נהניתי ממנו מאוד, לא אשקר. זה היה כיף. אבל אני אוהב אותו, הוא לא ינטור לי טינה. הוא הורחק המון פעמים בעבר וזה עוד יקרה לו שוב בעתיד". מאמן הקליפרס אישר שהוא הבחין בבנו מבקש שריקה לעבירה טכנית ורק הוסיף ש"הוא אמור לעשות זאת" ו"לא אכפת לו מזה".



אוסטין ריברס ואביו דוק (Yong Teck Lim/Getty Images)


במשחק עצמו, ג'יימס הארדן הוביל את יוסטון לניצחון יוקרתי על אחת מיריבותיה במירוץ לאליפות המערב, כשכיכב עם 47 נקודות נגד פטריק בוורלי, גארד הקליפרס שנחשב לאחד השומרים הטובים בליגה. מי שלא ממש מחזיק מבוורלי הוא ראסל ווסטברוק, שאמר לאחר המשחק: "הוא עובד על כולכם בעיניים כאילו שהוא עושה הגנה. הוא רק מתרוצץ לכל עבר ללא הפסקה. כל ההמולה הזו בשביל לחטוף 47 נקודות".


בין ווסטברוק לבוורלי מתנהל סכסוך מאז הסיבוב הראשון של פלייאוף 2013. באותה שנה, ווסטברוק סבל מקרע במניסקוס בברכו הימנית לאחר שבוורלי התנגש בו. הפציעה אילצה אותו לעבור מספר ניתוחים ומאז נרשמו מספר עימותים בין השניים. יחד עם זאת, המפגש הלילה עבר ללא אירועים מיוחדים, לכן בוורלי נמנע מלהגיב גם אחרי ששמע את דעתו של ראסל על ההגנה שלו: "אל תתחילו עם זה. זה לא מעניין אותי", אמר לתקשורת.




במשחק אחר שהתקיים הלילה ובו פורטלנד נכנעה 114:106 לטורונטו, כוכב הבלייזרס דמיאן לילארד סיים עם פחות מ-10 נקודות לראשונה מאז נובמבר 2016, אז קלע שמונה בהפסד לקליפרס. לילארד העמיד ממוצע של 32.5 נקודות למשחק עד אתמול, מה שהציב אותו במקום השני בטבלת הקלעים של הליגה, מאחורי הארדן. למרות זאת, הלילה הוא נעצר על תשע בלבד ובכך נקטע רצף של 230 משחקים שבהם קלע בספרות כפולות, שהיה השלישי הכי ארוך בליגה והארוך ביותר בתולדות פורטלנד. שני השחקנים שמחזיקים ברצף הארוך ביותר הם לברון ג'יימס (939 משחקים) וג'יימס הארדן (352), שקלעו בספרות כפולות גם בלילה האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי