הופעה היסטורית לפול ג'ורג': "חזרתי! יש לי כתף חדשה"

פול ג'ורג'
פול ג'ורג' | Harry How/Getty Images

שיתוף הפעולה שלו עם קוואי לאונרד ימתין עוד מספר ימים, אבל כוכב לוס אנג'לס קליפרס יצא בהצהרה אחרי ה-101:150 המטורף על אטלנטה בו קלע 37 נקודות בפחות מ-21 דקות ועל הדרך גם שבר שיאים

(גודל טקסט)
קוואי לאונרד אמנם החמיץ את המפגש מול אטלנטה הוקס ושיתוף הפעולה הראשון של שני הכוכבים בלוס אנג'לס קליפרס ייאלץ לחכות, אבל מה שעשה הלילה (בין שבת לראשון) פול ג'ורג' היה באמת יוצא דופן. "חזרת!י", הצהיר בסיום הפורוורד שהגיע מאוקלהומה והצטיין ב-101:150 המטורף בעיר המלאכים.


ההופעה של ג'ורג', השנייה שלו כקליפר, כבר הייתה היסטורית. הוא שותף ל-20 דקות בלבד אחרי שנותח לפני כחצי שנה בכתפו, כתוצאה מקרע בשריר, אבל קלע 37 נקודות, הכי הרבה ב-NBA ב-65 העונות האחרונות בפחות מ-21 דקות, כשגם המשחק הסתיים ב-49 נקודות הפרש והפך לניצחון השיא של הקליפרס.


"יש לי כתף חדשה", המשיך ג'ורג', "אין לי דרך אחרת לומר את זה: פשוט יש לי כתפיים חדשות, והן לא היו כל כך בריאות במשך המון זמן". הכוכב גם קבע שיא בתור שחקן הקליפרס עם הכי הרבה נקודות בבכורה בביתית, אחרי שמשחקו הראשון היה בלילה שבין חמישי לשישי בהפסד בניו אורלינס, והוא כעת גם השחקן עם הכי הרבה נקודות במשחק אחד אחרי שתי הופעות בקליפרס – בסך הכל יש לו 70 נקודות ב-44 דקות על הפרקט, קלע 10 מ-17 מהשדה ו-9 מ-16 מחוץ לקשת. מקו העונשין הוא עם 100 אחוזי הצלחה גם אחרי 21 זריקות.




"זה יכול היה להיות המשחק הראשון שלי עם 50 נקודות", אמר ג'ורג' באכזבה, "ככה הרגשתי לפחות, אבל אני בטוח בעצמי ואני לא סתם אומר שחזרתי, זו הצהרה. אני שמח להיות שוב על הפרקט". רבים הגיעו לאולם הסטייפלס סנטר בתקווה לראות את ג'ורג' ולאונרד יחד על הפרקט, אבל זה עשוי לקרות ביום שלישי (05:30 שעון ישראל), במשחק מול האקסית של ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר, או אולי במשחק הגדול ביום חמישי נגד בוסטון סלטיקס (05:00). 


"מבחינתי זו הגשמת חלום לשחק ככה בבית מול המשפחה והחברים, יש כל כך הרבה פרצופים ביציע שהגיעו בשבילי", אמר ג'ורג' לסיום, "זה כנראה הדבר שהכי משמח אותי, וזה שאני יכול לעשות את זה על בסיס יומי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי